Ғылыми-зерттеу институттарының ғылыми қызметкері;
Жоғары оқу орындарында оқытушы;
Бас аңшылықтанушы;
Басшы (директор, президент және т.б.) аңшылық шаруашылығындағы ұйымдар
-ғылыми-зерттеу институттары;
-ғылыми-өндірістік және жобалау мекемелері;
-аңшылық шаруашылығының мемлекеттік мекемелері;
-ұлттық және табиғи парктер, қорықтар;
-жоғары және арнайы білім беру ұйымдары.
-ғылыми-зерттеуинституттары;
-ғылыми-өндірістік және жобалау мекемелері;
-аңшылық шаруашылығының мемлекеттік мекемелері;
-ұлттық және табиғи парктер, қорықтар;
-жоғары және арнайы білім беру ұйымдары.
− педагогикалық;
− өндірістік-басқару
− ұйымдастыру-технологиялық;
− ғылыми - зерттеу;
− ғылыми-енгізу;
- аналитикалық
Педагогикалық:
-нақты педагогикалық міндеттерді анықтау, оқыту нәтижелерін болжау;
-педагогикалық нәтижелерді бағалау;
-оқу сабақтарын оқу жоспарына сәйкес және оның стратегиясы негізінде жоспарлау;
-оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын таңдау және пайдалану;
-студенттердің оқу, арнайы, ғылыми әдебиеттермен, оқу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
-студенттерге өз бетінше эксперименттер жүргізуге және алынған нәтижелерді қорытындылауға үйрету.
Өндірістік-басқару:
-кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің аңшылық шаруашылық қызметіне талдау жасау, аңшылық шаруашылығы жөнінде шаралар әзірлеу: өндіріс рентабельділігін арттыру, шығарылатын өнімнің бәсекеге қабілеттілігі, еңбек өнімділігін арттыру, өнімд өндіру мен өткізу шығындарын азайту, шығындарды және өндірістік емес шығыстарды жою, сондай-ақ қосымша өнім шығару мүмкіндіктерін анықтау;
- еңбекті және өндірісті ұйымдастырудың тиімділігін анықтау, жаңа техника мен технологияны, рационализаторлық ұсыныстар мен өнер табыстарды енгізу.
- әзірленген өндірістік-шаруашылық жоспарларды қарауға қатысу;
- шаруашылық ішіндегі резервтерді қолдана отырып, кәсіпорын мен оның бөлімшелері үшін жоспарланған міндеттердің орындалу барысын бақылау.
- маркетингтік зерттеулер жүргізуге және өндірістің дамуын болжауға қатысу;
- аңшылықтану мекемелерінің даму стратегияларын әзірлеу және оларды іске асыруға бағытталған шараларды жүзеге асыру.
Ғылыми-зерттеу:
- жүргізілген зерттеулердің тақырыптары бойынша ақпаратты іздеу, жинау, өңдеу, талдау және жүйелеу;
- аңшылық шаруашылығындағы өзекті ғылыми проблемалар мен ғылыми зерттеулер бағдарламаларын анықтау және тұжырымдау;
-өзекті аңшылық шаруашылығы проблемалары бойынша шолулар, есептер және ғылыми жарияланымдар дайындау.
Аналитикалық:
- аңшылық шаруашылығында шешім қабылдау үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасының факторлары туралы ақпаратты жинау, өңдеу және талдау;
-түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы аңшылық кәсіпорнының Қаржы-шаруашылық қызметіне талдау жүргізу;
- аңшылық ресурстарын ұтымды пайдалану;
экологиялық ревизия деректерін талдау және кәсіпорынды табиғатты ұтымды пайдалану саласына көшіру жөніндегі іс-шаралар жоспарын әзірлеу
- ғылыми теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізуде; кешенді зерттеу жобаларын құру және орындау; "Аңшылықтану және аңшаруашылығы" білім беру бағдарламасы бойынша бакалавриат, магистратура және докторантура үшін мемлекеттік білім беру стандарттарын, оқу және перспективалық оқу жоспарларын жасау және жүзеге асыру»;
- ғылыми әдіснама, қазіргі заманғы бағдарламалық өнімдерді пайдалану, алынған нәтижелерді өңдеу және оларды ұсыну нысандары мәселелерінде; мемлекеттің әлеуметтік және экономикалық саясаты, экономика және аңшылық саласындағы мемлекеттік мекемелерді, ұйымдар мен кәсіпорындарды басқару саласында; аңшылық шаруашылығына қатысты кәсіби қызметтің барлық түрлерін ұйымдастыру, жоспарлау, жүргізу мәселелерінде;
-Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, "Аңшылықтану және аң шаруашылығы" мамандығының бакалавриат, магистратура және докторантура пәндерінің үлгілік және жұмыс оқу бағдарламаларын жасау және жүзеге асыру»;
- мамандық пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізуде.