Түлек кәсіптік қызметін келесі бағыттар бойынша жүзеге асыра алады:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық;
- өндірістік-басқарушылық;
- экономикалық;
- аналитикалық;
- ғылыми-зерттеу;
- сараптамалық-кеңес беру;
- білім беру (педагогикалық);
- оқу-әдістемелік қызмет
- бағалау қызметі ұйымдары;
- мемлекеттік және жергілікті мекемелер мен кәсіпорындардағы басқармалар;
- әлеуметтік саладағы басқармалар;
- банктер, сақтандыру мекемелері;
- құқық қорғау және өзге де ұйымдарда мемлекеттік органдармен және азаматтармен байланыс бойынша лауазымдарда басқару.
- қызмет саласына қарамастан барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар;
-экономика мен қаржы-ларды басқару органдары (министрліктер, ведомстволар және агенттіктер);
- жоғары оқу орындары; ғылыми орталықтар, ғылыми-зерттеу және сараптамалық-консалтингтік ұйымдар;
- ведомствоаралық, аймақаралық және халықаралық ғылыми жобалау ұйымдары.
- кез келген бейіндегі ғылыми-зерттеу институттары мен білім беру ұйымдары;
-ішкі істер органдары;
- мемлекеттік және муниципалдық кәсіпорындар мен мекемелер;
- коммерциялық емес және коммерциялық ұйымдар;
- халықаралық ұйымдар және азаматтармен байланыс жөніндегі бөлімшелер
«7М04114 - Бағалау» білім беру бағдарламасы 2 (екі) білім беру бағдарламаларының модулін қамтиды:
№1. «Заманауи бағалаумен қамтамасыз ету».
Магистрдің кәсіби қызметі төмендегілерге бағытталған:
- бағалау жүйесін ұйымдастыру ;
-бағалау әдістерін реттеу жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысу, сондай-ақ әзірленген іс-шараларды орындау бойынша ұйымдастырушылық көмек көрсету;
-қоғамдық маңызы бар нысандарды бағалау үшін жұмысты ұйымдастыруды қоса алғанда, қоғам мен мемлекет мүддесі үшін стратегиялық басқаруды жүзеге асыру;
- жекелеген ұйымдар экономикасының жай-күйін талдап бағалау, дайындалатын немесе қабылданған шешімдердің экономикалық салдарын айқындау;
- бағалау саясаты мен бағалаудың халықаралық стандарттарын тиімді қолдану мақсатында уәждеп және дамыта отырып, бағалау үрдісін барынша пайдалана білу;
- мемлекеттік және шетелдік ұйымдармен өзара бағалау жұмыстарын ұйымдастыру.
№2. «Бизнестің негізгі элементтерін бағалу және басқару»
Магистрдің кәсіби қызметі төмендегілерге бағытталған:
- ұйымның шаруашылық-экономикалық қызметін басқару;
- ұйым қызметіндегі бағалау үрдісін бақылауды жүзеге асыру;
- бағалау әдістерін жетілдіру мәселелерін тиімді шешу және инвестициялық жобаларды басқару
- стандартты емес жағдайларда жылжыйтын және жылжымайтын мүлікті бағалауда қабылданған шешімдер үшін функционалдық жауапкершілік алу;
- ұйым брендісін бағалау және қызмет сапасын басқаруды жетілдіру жолдарын әзірлеу;
- коммерциялық банктер мен қажылық ұйымдармен байланысты қамтамасыз ету;
- бағалау қызметін басқару мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу.
Екі білім беру траекториясының магистранттары білім беру ұйымдарында ғылыми және педагогикалық қызмет жүргізе алады
«7M041 Бизнес және басқару» даярлау бағытының магистрлері кәсіби қызметтің мынадай түрлерін орындай алады:
1. Жобалау-технологиялық:
- ел экономикасының нақты секторларын бағалау жұмысын реттеуді жетілдіру мәселелерінде;
-жаңа танымдық және практикалық міндеттерден бағалау тиімділігін арттыруда.
- жылжыйтын және жылжымайтын мүлікті бағалауды реттеуді жетілдіру мәселелерінде;
-танымдық және практикалық міндеттерді шешу мақсатында бағалау қызметін басқарудың тиімділігін артыруда.
2. Ұйымдастырушылық-басқарушылық:
3. Ғылыми-зерттеу:
-математикалық модельдеудің және технологиялық жүйелерді талдаудың бірлескен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыру және жүргізу;
-жобаны басқару рәсімдерінде, жобаның интеграциясын басқаруда, жобаның мерзімдерін, тәуекелдерін және келісімшарттарын басқаруда;
-эмпирикалық деректерді талдай білу және оларды басқару тәжірибесінде қолдану, жаңа алынған білімді жүйелеу
- бағалау қызметін басқару проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезінде әдістер мен мамандандырылған құралдарды қолдану
4. Ғылыми-педагогикалық:
- пәндерді оқытудың заманауи әдістемелерін зерделеу
- барлық деңгейдегі қызметкерлердің біліктілігін арттырудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу;
- педагогикалық қызмет барысында оқытудың инновациялық технологияларын қолдану.
- ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;
- барлық салаларда инновациялық техникалық және технологиялық өндірістер мәселелерінде;
- білім беру ұйымдарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда.