KazNARU
Менеджмент

Экономикалық қатынастардың барлық деңгейлерінде шешімдерді әзірлеу және қабылдау үшін мықты аналитикалық, зерттеу және көшбасшылық қасиеттерге және командалық жұмыс дағдыларына ие еңбек нарығында бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды дайындау.

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

- бағдарламалар мен портфельдердің жетекшісі;

- жоспарлау және бақылау, жедел басқару, кадрлармен жұмыс жөніндегі, өнеркәсіптік кәсіпорындар мен ұйымдардың бөлімдерінің түрлі қызметтерінде өндірісті технологиялық және техникалық дамыту жөніндегі менеджер;

- шағын, орта және ірі бизнес саласындағы, мемлекеттік басқару органдарының экономикалық, басқару қызметтері мен бөлімшелеріндегі, әртүрлі деңгейдегі әкімдер аппараттарындағы, мемлекеттік сатып алу жөніндегі басқару органдарындағы, сондай-ақ жеке меншік құрылымдардағы, кәсіпорындардағы, меншіктің барлық нысанындағы ұйымдардағы басқарушы;

- ғылыми-зерттеу ұйымдарында ғылыми қызметкер.

Түлектер өз ісін ашып, дамыта алады, кәсіпкерлер рөлін атқара алады.

Кәсіби қызмет саласы

- мемлекеттік және жергілікті органдар;

- барлық меншік нысанындағы мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылымда экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары;

- ғылыми–зерттеу мекемелері.

- нақты экономика секторы, қаржы-банктік жүйе, бизнес және кәсіпкерлік

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

Бизнес-құрылымдар, өнеркәсіптік өндіріс,
әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар мен фирмалар, мемлекеттік органдар, қаржы ұйымдары, жобалау және ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-өндірістік және білім беру мекемелері.

Кәсіби қызмет функциялары

Білім беру бағдарламасы «7М04102 - Менеджмент 2 (екі) оқу траекториясын қамтиды:

№1 Аграрлық менеджмент:

- стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның әр түрлі салаларында басшылықты зерттеу;

- сайттардағы ұйымдық, экономикалық және басқарушылық қатынастардың тиімді жүйесін қалыптастыру және қолдау жөніндегі басшылықты зерттеу;

- стратегиялық және тактикалық жоспарлау әдістері, ережелері мен рәсімдері;

- аналитикалық, реттеуші және консультациялық қызмет;

- басқарудың ғылыми-әдістемелік, ұйымдастыру-әдістемелік базасын құру;

- жобаларды ұйымдық-жобалау және техникалық-экономикалық негіздеу;

- ұйымдастыру нысандары, тапсырмаларды тұжырымдау міндеттерін бөлу, ақпараттық құрылымдарды құру;

- жеке тұлғалармен және топтармен жұмыс істеу.

№2 «Инновациялық менеджмент»

- инновацияларды енгізу және олардың тиімділігін бағалау бағдарламаларын әзірлеу;

- инновацияларға арналған идеяларды іздестіру, оларды дұрыс таңдау, инновацияларды енгізуге нақты қадамдар жасау, инновацияларды олардың экономикалық тиімділігі тұрғысынан бағалау;

- командада елсенді жұмыс істеу және жұмыстың жалпы нәтижесіне үлес қосу.

Кәсіби қызмет түрлері

1. Бағалау:

- кәсіптік қызмет саласындағы объектілерді дамыту тенденциясы, экономикалық агенттердің мінез-құлқын сыни әртүрлі қырынан (өндірістік, мотивациялық, институционалдық және т.б.) бағалай білу;

- шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін бағалау, олардың қаржылық жағдайы, бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтау дағдылары болуы;

- тиімді шаруашылық шешімдер нұсқаларды құрастыру және бағалай білу.

2. Конструктивтік:

- инновациялық қызмет саласында біліммен меңгеру кәсіби дағдыларын қалпына келтіру, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу;

- мәселені тұжырымдау қабілеті, оны шығармашылық тұрғыдан шешу; шығармашылық қабілеттерін дамытудағы біліктілік; жинақталған тәжірибені шығармашылық түрде пайдалану және жаңа әдістерді жасау мүмкіндігі.

- шығармашылық міндеттерге қызығушылық таныту, стандартты ұсынылған сызба бойынша ғана емес әрекет ете алады.

- шығармашылық проблемаларды шешудің жоғары біліктілігі, бар білімін шығармашылық пайдалану мүмкіндігі, басқару процесіне қатысушылардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру.

3. Ақпараттық - технологиялық:

- көпмәдениеттілік, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынастарын, сындарлы диалогтың дағдылары мен дағдыларын, коммуникациялық стратегияны, технологиялық қарым-қатынас саласындағы білімімен еркін және жақсы сөйлеуді, отандық және шет тілдерінде еркін сөйлеуді меңгереді;

- әртүрлі дереккөздерден ақпаратты жинай білу, аналитикалық және коммуникативтік дағдыларды енгізу арқылы алынған алғашқы ақпаратты өңдей білу;

- Кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды пайдалана білу және қолдану, қазіргі заманғы құралдарды пайдалана отырып бағдарламалау дағдыларын меңгеру;

- корпоративтік этика кодексі, келіссөз жүргізу әдістері және іскерлік қарым-қатынас негіздері туралы мықты білімдерге ие болу.

Дағды қалыптастыру

- кәсіби халықаралық сөйлесудің арнайы мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникациялық құрал ретінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірін меңгеру;

- ақпарат алу, сақтау, өңдеу, түсіндіру, ақпараттық өзара байланыс құралдары мен негізгі тәсілдерін меңгеру;

- этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті;

- кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық әлеуетін диагностикалауды жүзеге асыру;

- мәселелерді ұйымдастырушылық және басқару шешімдерін табу;

- әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың мәлімдемесінде қамтылған қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау мен түсіндіру мүмкіндігі;

- жаңа нарық мүмкіндіктерін табу және бизнес-идеяны қалыптастыру;

- жаңа ұйымдарды (қызметті, өнімдерді) құру және дамыту бойынша бизнес-жоспарларды жасау мүмкіндігі;

- инновациялық қызмет саласында біліммен меңгеру кәсіби дағдыларын қалпына келтіру, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес және балама шешімдерді табу, жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу.

Білім беру бағдарламасының оқу жоспары

БББ дамыту жоспары Менеджмент 2024-2028.pdf

8109.477 KB

7М04102 – Менеджмент БББ 2024-2028.pdf

3576.823 KB

7М04102-Менеджмент ОП 2024-2026 гг..pdf

6426.653 KB

7М04117-Менеджмент ОП 2024-2025 гг..pdf

6395.503 KB
---------Chatbot---------
виртуальный помощник