- бас экономист;
- бас экономист – талдаушы;
- халықаралық қатынастар бойынша бас экономист,
- мемлекеттік басқару құрылымдарының әр түрлі бөлімшелерінің басшысы;
- әр түрлі меншік нысанындағы салалар мен кәсіпорындардың жетекшісі;
- ғылыми-зерттеу институттарының ғылыми қызметкері;
ЖОО-да оқытушы.
- ұйымдастырушылық-басқарушылық
- өндірістік-басқарушылық
- аналитикалық
- ғылыми-зерттеу
- сараптамалық-кеңес берушілік
- білім беру (перагогикалық)
- аудиторлық
- жобалық
- оқу-әдістемелік
ғылыми-зерттеу институттары
- жоғары оқу орындары,
- мемлекеттік және жергілікті басқару органдары,
- кәсіпорындар мен ұйымдардың өндірістік-экономикалық және жоспарлы-экономикалық, әлеуметтік-басқарушылық және маркетингтік, қаржылық-аналитикалық қызметі,
- сыртқы экономикалық қызметтің бөлімшелері.
- оқу үдерісін сапалы ұйымдастыру және басқару;
- әр түрлі инновациялық технологиялар қолдану, өз білімін жетілдіру және білім алушылардың кәсіби бейімделуі үшін қолайлы жағдай жасау;
- есептік және статистикалық ақпаратты жинау, деректерді өңдеу және оны басшылардың басқару шешімдерін қабылдауы үшін, инвесторлардың, кредиторлардың, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың қолдануына дайындау;
- басқарудың ғылыми-әдіснамалық және ұйымдық-технологиялық базасын құруға қатысу;
- өндірісті ұйымдастыру, технологиялық үрдісті қажет ресурстармен қамтамасыз ету;
- басқару шешімдерінің тиімділігіне талдау жасау, өндірістік басқару қызметінің барлық спектрі бойынша контроллингті жүзеге асыру.
1. Педагогикалық қызметі:
- экономикалық пәндерді оқыту үдерісін қамтамасыз ету үшін оқу-әдістемелік материалдар мен білім беру бағдарламаларын әзірлеу;
экономикалық пәндерді оқыту үрдісінде заманауи білім беру технологияларын пайдалану және әзірлеу;
- оқу процесінің, оқу бөлімшелері мен зертханалардың материалдық-техникалық базасын қамтамасыз ету және жетілдіру, нығайту және дамыту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және жүзеге асыру;
- студенттердің, оқу құралдармен, арнайы ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, өз бетінше эксперимент жүргізуге және олпрды алынған нәтижелерді жинақтауға үйрету.
2. Ғылыми-зерттеу қызметі:
- жүргізілетін зерттеулердің инструментариін әзірлеу, олардың нәтижелерін талдау;
- шолулар, есептер мен ғылыми жарияланымдарды жасау үшін деректерді дайындау;
- зерттеу тақырыбы бойынша ақпараттарды жүйелеу, жинау, өңдеу, және талдау жүргізу, зерттеу міндеттерін шешу құралдары мен әдістерін таңдау;
- ғылыми зерттеулер ұйымдастыру және жүргізу, соның ішінде статистикалық зерттеу мен сауалнама;
- кәсіби қызмет саласына жататын зерттелетін процестердің, құбылыстар мен объектілердің теориялық және эконометриялық модельдерін, құру, алынған нәтижелерді бағалау және түсіндіру.
3. Өндірістік-басқарушылық қызметі:
- экономикалық және әлеуметтік міндеттерді шешу үшін шығармашылық ұжымды ұйымдастыру және оларға басшылық ету;
- кәсіпорынның, ұйымдар мен олардың жекелеген бөлімшелерінің даму және қызмет ету стратегияларын жасау;
- мемлекеттік және муниципалдық билік органдарының экономикалық қызметтер мен кәсіпорындар бөлімшелерін және әр түрлі меншік нысанындағы ұйымдарды басқару.
4. Аналитикалық қызмет:
- экономикалық саладағы басқару шешімдерін дайындау және қабылдау үшін ақпарат іздеу, талдау және бағалау;
- қоғамдағы экономикалық жағдайды талдау;
- ішкі және сыртқы ортаның өзгерістері орын алған жағдайда ұйымның қызметін талдау бағыттары;
- ұйымдық даму көздерінің тиімділігін талдау және бағалау;
жобалық басқару үдерістерін талдау және модельдеу.
- ғылыми зерттеулер контекстінде жиі кездесетін біртұтас идеяларды дамыту немесе қолдануға негіз болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған білімін жетілдіру және көрсету;
- жаңа немесе таныс емес жағдайларда, контексте және одан да кеңірек (немесе пәнаралық) салалар шеңберінде, зерттелетін саламен байланысты проблемаларды шешуде қабілеттілігін, білімін, және түсінігін пайдалану;
- толық емес немесе шектеулі ақпараттар негізінде қиындықтармен күресу және пайымдаулар енгізу осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып білімдерін біріктіру;
- өз қорытындылары мен білімін нақты және түсінікті хабарлау және оларды мамандар мен маман еместерге түсіндіру;
оқуды өз бетінше жалғастыру.