Педагогикалық, әдістемелік
(жоғары оқу орнының оқытушысы және колледж);
- ғылыми-зерттеу (инженер-эколог, менеджер-эколог, сарапшы-эколог);
- ұйымдастырушылық-басқарушылық (әзірлеуші экологиялық менеджмент жүйелерінің және өндірістік экологиялық бақылау (ПЭК) сапа жүйесі, өнім) және т. б.
ғылыми-зерттеу және білім беру салалары;
- экологиялық мониторинг қызметі, қоршаған ортаның сапасын бақылау және адам денсаулығы;
- ұлттық компаниялар, салалық министрліктер, ғылыми орталықтары мен зертханалары, жоғары оқу орындары;
- қоршаған ортаны қорғау, жеке экологиялық фирмалар мен үкіметтік емес экологиялық ұйымдар.
ғылыми-зерттеу және білім беру салалары,
- экологиялық мониторинг қызметі, қоршаған ортаның сапасын бақылау және адам денсаулығы;
- ғылыми жобаларды әзірлеу және мемлекеттік, жеке және халықаралық қорлардың тендерлеріне қатысу;
- агроөнеркәсіптік кешендер.
Білім беру бағдарламасы 8D05204 – «Экология» 3 (үш) білім беру траекториясын жүзеге асырады:
№ 1 «Қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану».
Білім беру бағдарламасының мақсаты – мониторингтік зерттеулер жүргізуде докторанттардың білімін тереңдету, олардың кәсіби қызметінде еңбек нарығының өзгермелі талаптарына және ҚОӘБ саласындағы қазіргі заманғы технологияларға үлкен маңызы бар қажетті білімдерді зерделеуі, сондай-ақ түрлі көздерден ақпаратты өңдеуі.
№2 «Экология және қоршаған орта мониторингі».
Білім беру бағдарламасының мақсаты – ҚР заңнамасы және халықаралық келісімдер негізінде орнықты даму принциптеріне сай докторанттардың ҚОӘБ саласындағы өз бетінше жұмыс істеуге теориялық және практикалық дайындығын тереңдету.
№ 3 «Топырақ және қоршаған орта».
Білім беру бағдарламасының мақсаты – топырақ ресурстарын қорғау саласындағы инновациялық зерттеулер мен қазақстандық және шетелдік ғалымдардың іргелі, әдіснамалық және практикалық білімін пайдалана отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асыратын жоғары білікті мамандарды даярлау.
- білім беру (педагогикалық);
- ғылыми-зерттеу;
- ұйымдастырушылық - басқарушылық.
ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында; ақпараттық-коммуникативтік, жобалаушы және ұйымдастырушылық салаларда; табиғи ортаның ластануының алдын алу және экожүйелерді басқару бойынша эксперименттік ғылыми зерттеулер мен ұйымдастыру іс-шараларын жүргізуде