KazNARU
Стандарттау және сертификаттау (сала бойынша)

Техникалық реттеу жүйесінің, оның ішінде стандартау, сертификаттау және аккредиттеу салаларына  қатысты өзекті мәселелері бойынша тереңдетілген, жүйелі теориялық білімі мол және тәжірибелік дағдысы бар педагогикалық, аналитикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарда өз-өзін көрсете білетін, ұдайы өз-өзін дамытуға қабілетті техника ғылымдарының магистрін дайындап шығару. Сонымен қатар магистрдың бойында рухани құндылықтарды, қоғам мүшесі ретінде жеке тұлғаның адамгершілік-этикалық мінез-құлқының нормаларын дамыту, Қазақстан Республикасының, жоғары деңгейдегі құқықтық және заңнамалық жүйесінің  азаматтық позициясына сәйкес кәсіби мәдениетін дамыту, сондай-ақ өндірістегі метрологиялық қамтамасыз ету және өнім сапасы мен қауіпсіздігін бақылау үшін өлшеу, бақылау және сынау техникаларын қолданудың практикалық дағдыларын меңгеру. 

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

- стандарттау бойынша бас маманы;

- стандарттау және сертификаттау жөніндегі бас инженер

- Сапа менеджменті жүйесін енгізу бойынша бас маман;

- Сапаны бақылаудың бас маманы;

- жаңа стандарттарды әзірлеу және қолданыстағы стандарттарды қайта қараудың бас маманы,

- Зертханалық сынақ зертханаларының меңгерушісі.

жоспарлау-ұйымдастыру, өндірістік-технологиялық, есеп-техникалық, жобалау-іздестіру және әкімшілік басқару;

Кәсіби қызмет саласы

жоспарлау-ұйымдастыру, өндірістік-технологиялық, есеп-техникалық, жобалау және зерттеу және әкімшілік басқару;

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

- басқарушы органдар, бөлімдер;

- тауарларды (қызметтерді) өндіруге арналған мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдардың кәсіпорындары, ұйымдары;

- сынау зертханалары (орталықтар);

- сәйкестікті бағалау және сапаны басқару жүйелерімен тікелей байланысты кәсіпорындар, мемлекеттік және мемлекеттік емес меншік ұйымдары.

- өндірістік, әлеуметтік және экологиялық қызметті метрологиялық қамтамасыз етуге байланысты мемлекеттік және мемлекеттік емес кәсіпорындардың кәсіпорындары, ұйымдары;

- өлшеу құралдары мен әдістеріне тікелей қатысы бар кәсіпорындар, ұйымдар;

Кәсіби қызмет функциялары

- кәсіби қызметтегі білімнің ғылыми әдістерін қолдануға;

процестер мен құбылыстарды зерттеуге қолданыстағы ұғымдарды, теорияларды және тәсілдерді сыни талдау;

әртүрлі пәндер бойынша алынған білімді интеграциялау, оларды жаңа танымалы жағдайларда аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін пайдалану;

- жаңа проблемаларды және жағдайларды шешу үшін шығармашылық және шығармашылық ойлау;

- заманауи ақпараттық технологияларды тарту арқылы ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу;

- Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде эксперименталды зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылайды.

 - техникалық құжаттамаға сараптама жүргізу;

- кəсіби қызмет барысында туындайтын проблемаларды тұжырымдау жəне шешу;

- қажетті зерттеу әдістерін таңдап, қолданыстағы түрлендіруді және белгілі бір зерттеудің мақсаттарына негізделген жаңа әдістерді әзірлеуді;

қолда бар әдеби деректерді ескере отырып, алынған нәтижелерді өңдеу, талдау және түсіндіру;

- заманауи ақпараттық технологияларды тарту арқылы библиографиялық жұмысты жүргізу;
- заманауи редакциялық және баспа құралдарын тарта отырып, қолданыстағы талаптарға сәйкес дайындалған есептер, рефераттар, мақалалар түріндегі жұмыстардың нәтижелерін ұсынуға.

Кәсіби қызмет түрлері

- бақылау өлшеу және

өнімнің сапасын бақылауға және өндірісті метрологиялық қамтамасыз етуге арналған сынау техникасы;

 - сапаны бақылау әдістерін енгізу орындау кезінде өнімдер мен өнімнің және сапа менеджменті жүйесінің сәйкестігін растау жөніндегі жұмыстар;

- сапаны талдау әдістерін қолдану мен тәсілдерін табу кәсіпорындардағы ақаулар; 

- бақылау өлшеу және өңдеу кешенінде өнімнің сапасын бақылау және өндірісті метрологиялық қамтамасыз ету үшін сынау техникасы;

Дағды қалыптастыру

- ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;

- Ауыл шаруашылығын қоса алғанда, өнеркәсіптің барлық салаларында инновациялық техникалық және технологиялық өндірістер мәселелерінде;

- білім беру ұйымдарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;

- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда.

Учебный план образовательной программы

---------Chatbot---------
виртуальный помощник