- стандарттау жөніндегі маман;
- Стандарттау және сертификаттау инженері
- сапа менеджменті жүйесін енгізу бойынша маман;
- сапаны бақылау маманы;
- жаңа стандарттарды әзірлеу және қолданыстағы стандарттарды қайта қарау бойынша маман,
- зертханалық сынақ зертханалары.
- өнімдер (қызметтер), процестер (жұмыстар) және жүйелер;
- кәсіпорындарды және сынақ зертханаларын (орталықтарын) жабдықтау;
- өлшеу, тестілеу және бақылау әдістері мен құралдары;
- стандарттау, сертификаттау, сапа менеджменті, метрология жүйелерінің нормативтік құжаттары;
- өндірістік, әлеуметтік және экологиялық қызметті метрологиялық қамтамасыз ету.
Бағалау:
- өнім сапасын басқару, өнімдерді әзірлеу, өндіру, сынау және пайдалануды метрологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру, кәсіпорында қолданылатын стандарттарды жүйелі түрде тексеру, техникалық сипаттамалар мен басқа да құжаттарды әзірлеуді бағалау;
- кәсіпорынға дайын өнімді және кіретін материалдық ресурстарды бағалауды бақылау сынағын өткізу, стандартталған және бірыңғай өнімдерді өлшеудің, өндірісті бақылаудың және сынаудың заманауи әдістері мен құралдарын енгізу;
- өнім сапасын басқару міндеттерін орындауды, жаңа стандарттарды әзірлеуді және қолданыстағы стандарттарды, техникалық шарттар мен стандарттау, сертификаттау және метрология бойынша басқа да құжаттарды қайта қарауды бағалау;
- сапа менеджменті жүйесін әзірлеуді (жетілдіруді) және енгізуді, өлшеу түрлеріне арналған жергілікті схемаларды, кәсіпорынның нормативтерін бағалау;
- некеге тұру деңгейін бағалау және оның себептерін талдау, сапаны басқарудың заманауи әдістерін енгізу, статистикалық және деструктивті емес тестілеу;
- өнімнің және технологиялық процестердің өлшенген және бақыланатын параметрлерінің диапазонын, өлшеу дәлдігі мен бақылау дәлдігінің оңтайлы стандарттарын, өлшеу құралдарын, сынақтар мен бақылауды, өлшеу рәсімдерін, сынақтар мен бақылауды әзірлеуді анықтау.
2. Конструктивтік:
- сапаны басқару, метрологиялық қамтамасыз ету және стандарттаудың қолданыстағы әдістерін және құралдарын жаңа немесе жаңғырту үшін жобаның (бағдарламаның) мақсаттарын тұжырымдау;
- сапаны басқару, метрологиялық қамтамасыз ету және стандарттау саласындағы жобалық және технологиялық шешімдерді әзірлеу;
- техникалық ерекшеліктердің, нормативтердің, нұсқаулықтардың және техникалық сипаттамалардың жобаларын дайындау;
- сапа менеджменті, метрологиялық қамтамасыз ету және стандарттау үшін құралдар мен технологияларды жобалауда заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану.
3. Ақпараттық-технологиялық:
- өнім сапасын басқару, өнімді әзірлеу, өндіру, сынау және пайдалану жөніндегі метрологиялық қамтамасыз етуді, кәсіпорында қолданылатын стандарттарды жүйелі түрде тексеруді, техникалық сипаттамаларды және басқа да құжаттарды әзірлеуді ұйымдастыру;
- кәсіпорынға кіретін дайын өнімдер мен материалдық ресурстардың сынақтарына мониторинг жүргізу, стандартталған және бірыңғай өнімдерді өлшеудің, өндірісті бақылаудың және сынаудың заманауи әдістері мен құралдарын енгізу;
- өнім сапасын басқару, жаңа стандарттарды әзірлеу және қолданыстағы стандарттарды, техникалық шарттар мен стандарттау, сертификаттау және метрология бойынша басқа да құжаттарды қайта қарау бойынша міндеттерді орындауды қамтамасыз ету;
- сапа менеджменті жүйесін әзірлеу (жетілдіру) және енгізу, өлшеу түрлері бойынша жергілікті калибрлеу схемалары, кәсіпорынның нормативтері;
- некеге тұру деңгейін бағалау және оның себептерін талдау, сапаны басқарудың заманауи әдістерін енгізу, статистикалық және деструктивті емес тестілеу; - өнімнің және технологиялық процестердің өлшенген және бақыланатын параметрлерінің диапазонын, өлшеу дәлдігі мен бақылау дәлдігінің оңтайлы стандарттарын, өлшеу құралдарын, сынақтар мен бақылауды, өлшеу рәсімдерін, сынақтар мен бақылауды әзірлеуді анықтау.
.
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, "стандарттау және сертификаттау" мамандығы бойынша бакалавриат, магистратура және докторантура пәндерінің типтік және жұмыс оқу бағдарламаларын құрастыру және жүзеге асыру»;
- ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында ақпараттық ағындардың тез жаңаруы мен өсуі жағдайында;
- теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулер жүргізуде;
- ғылыми зерттеуде теориялық және қолданбалы есептерді қою және шешу;
- тиісті саладағы мәселелерге кәсіби және жан-жақты талдау жүргізуде;
- тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелерінде;
- жоғары оқу орнында мамандарды даярлау мәселелерінде;
- ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жүргізу;
- тұрақты кәсіби өсуді қамтамасыз етуде