KazNARU
Кәсіптік оқыту

«7М01405 - Кәсіптік оқыту» білім беру бағдарламасының мақсаты еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, кең іргелі білімі бар, ынталы, өзгеретін еңбек нарығы мен технология талаптарына бейімді, ұжымда жұмыс істей алатын, кәсіптік білім беру саласында қажетті білімі бар жаңа формациядағы мамандарды даярлау болып табылады.

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі
Бітіруші келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыра алады:
- оқытушы (ассистент);
- технология және арнайы пәндер оқытушысы;
- өндірістік оқыту шебері;

- кіші ғылыми қызметкер (егер жоғары оқу орындарының (факультеттерінің) кеңестері ұсынған болса, оқу кезеңінде жұмыс тәжірибесі бар жоғары оқу орындарының (магистратура) түлектері айрықша негізде тағайындалуы мүмкін.

Кәсіби қызмет саласы
7М01405 - Кәсіптік оқыту магистратураның түлектері келесі кәсіби қызметтерді орындай алады:

- орта және жоғары кәсіби оқу орындарында білім беру-тәрбиелік, ғылыми-өндірістік орталықтарда, отделдерде, институттарда ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, өндірістік-технологиялық және білім беру; ұйымдастырушылық-басқарушылық; өндірістік-технологиялық; басқарушылық; эксперименттік-зерттеушілік; аналитикалық; кеңес беру; ғылыми іс-әрекет. Ғылыми және педагогикалық магистратураның түлегі профильдік магистратурасының түлегі қызметін жүзеге асыра алады.

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі
7М01405 «Кәсіптік оқыту» білім беру бағдарламасында магистранттардың кәсіптік қызмет объектілері:

- мемлекеттік және мемлекеттік емес профильдік жалпы білім беретін мектептер, орта және жоғары кәсіби білім беру мекемелері, мамандарды даярлау және қайта даярлауды жүзеге асыратын кәсіпорындар, ұйымдар, білім беру секторының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық ұйымдары, диагностика және болжау орталықтары.

Кәсіби қызмет функциялары
7М01405 - Кәсіптік оқыту білім беру бағдарламасына 2 (екі) білім беру траекториясы кіреді:
№ 1. «Кәсіби білім берудегі инженерлік зерттеулер»
№ 2. «Инженерлік білімді ақпараттандыру»
Бітірушілердің кәсіби іс-әрекет функциялары:
Оқытушы: білім туралы ақпаратты береді, өзбетінше білім алуға үйретеді
Тәрбиелеуші: білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне енгізеді
Әдістемелік: оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету
Зерттеуші: білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерттейді, білім беру ортасын зерттейді

Әлеуметтік-коммуникативті: кәсіби қауымдастықпен және барлық мүдделі білім беру жақтармен өзара әрекеттесу.

Кәсіби қызмет түрлері
7М014 «Жалпы даму пәнінің мамандануындағы мұғалімдерді даярлау» бағытындағы магистранттар келесі кәсіби қызметтерді атқара алады:
1. Білім беру:
• әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды дербес өткізеді;
• мақсаттық тіл практикасында сабақтарды дербес өткізеді (көптілді білім беру бағдарламаларына тартылған мұғалімдер үшін);
• тәлімгердің басшылығымен мазмұнды айқындайды және курстың мақсаттарына сәйкес оқыту сабақ тарының (семинарлар, семинарлар, зертханалар) нысандары, әдістерін және құралдарын таңдайды;
• тәлімгердің жетекшілігімен білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады
Бакалавриаттың педагогикалық мамандықтардың бағдарламаларын меңгеру бойынша білімдер:
• арнайы аймақтың теориялық тұжырымдамасымен (оқу пәндері, білім беру бағыттары, білім беру модульдері, білім беру бағдарламалары) интеграцияда жоғары мектептің дидактикасының классикалық ұстанымдары;
• кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістері;
• көптілді қызметкерлерді даярлау аспектілерінде жоғары мектептің дидактикасы;
• пәннің оқу жоспарының мазмұны (пән);
• жоғары мектепте оқытудың заманауи технологиялары, студенттік психология, арнайы саладағы соңғы жетістіктер;
• оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер жұмыс істейді
қосымша педагогикалық емес бакалавриат мамандықтарын игергендерге:
• жалпы педагогика және жалпы психология;
• жастағы физиология және жастық психология
2. Тәрбиелеуші:
Іскерліктер және дағдылар:
• педагогикалық әдептің, педагогикалық этиканың ережелерінің сақталуын қадағалайды;
• білім алушылардың тұлғамын құрмет көрсетеді;
• білім алушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстанады;
• ең жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогиканың идеяларына адалдығын көрсетеді;
• жалпыға ортақ және ұлттық құндылықтар жүйесімен бірлікте танысу;
• Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, оқу үдерісін қалыптастырады;
• кез келген кемсітушілікке, экстремизмге қарсы тұру қабілетін көрсетеді;
• білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал етеді
Білімдер:
• жоғары мектеп педагогикасы;
• студенттік психологияны;
• ЖООда оқу тәрбие үдерісінің ерекшеліктері;
• болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруда әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістері;
• білім алушылардың оң өзін-өзі бағалауы, тілдерді үйренуге ынталандыру, азаматтық сәйкестілік және лингвистикалық толеранттылықты дамыту жолдары;
• көп мәдениетаралық және көп тілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу теориясы мен практикасы
3 Әдістемелік:
Іскерліктер және дағдылар:
• тәлімгердің жетекшілігімен оқылатын пәндердің ОӘК жасайды;
• тәлімгердің басшылығымен, білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес авторлық курстар
Білімдер:
• жоғары кәсіби білім беруді дамытудағы әлемдік тенденциялар;
• халықаралық ұйымдардың педагогикалық концепциялары мен білім беру стратегиясы (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.)
• ғылыми-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды құрастыру әдістері;
• көп тілді кадрларды дайындаудағы ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасы, әдістемелік кешендер, авторлық курстар
4. Зерттеулік:
Іскерліктер және дағдылар:
• зерттеу міндеттерді қоюға жіне шешуге теориялық және практикалық білімдерін өздігінен пайдаланады;
• зерттеу нәтижелерін тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетке дербес енгізеді;
• тәуелсіз және әріптестермен бірлесіп, зерттеу нәтижелерін апробацияны жүзеге асырады;
• әріптестерімен бірлесіп, білім беру тәжірибесін жетілдіру мақсатында психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жоспарлар мен зерттеулер жүргізеді; әріптестерімен бірлесіп, арнайы бағыт бойынша зерттеулер жүргізеді және жоспарлайды, соның ішінде алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында
Білімдер:
• педагогика және арнайы салада ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері;
• практикалық педагогикалық іс-әрекеттеріне зерттеуді интеграциялау әдістері;
• көп мәдениетті және көптілді білім беру саласындағы зерттеу әдіснамасы;
• зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру механизмдері
5. Әлеуметтік-коммуникативтік:
Іскерліктер және дағдылар:
• оқу-тәрбие үдерісіне жұмыс берушілерді, кәсіби қауымдастықтардың, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестер;
• білім алушылар арасында халықаралық ынтымақтастықты дамытады
Білімдер:
• педагогикалық менеджмент (басқару) негіздері;

• кәсіптік саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нормалары, ережелері, нысандары, әдістері мен құралдары.

Дағды қалыптастыру
- жалпы ғылыми және педагогикалық әдіснама, кәсіптік педагогика саласында;
- ғылыми зерттеу әдіснамасы саласында;
- жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде;
- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулер жүргізу;

- білімді үнемі жаңартып, кәсіби дағдылар мен қабілеттерін кеңейту жолдары.

Учебный план образовательной программы

---------Chatbot---------
виртуальный помощник