Бітіруші келесі бағыттар бойынша кәсіби қызметті жүзеге асыра алады:
- оқытушы (ассистент);
- технология және арнайы пәндер оқытушысы;
- өндірістік оқыту шебері;
- кіші ғылыми қызметкер (егер жоғары оқу орындарының (факультеттерінің) кеңестері ұсынған болса, оқу кезеңінде жұмыс тәжірибесі бар жоғары оқу орындарының (магистратура) түлектері айрықша негізде тағайындалуы мүмкін.
7М01405 - Кәсіптік оқыту магистратураның түлектері келесі кәсіби қызметтерді орындай алады:
- орта және жоғары кәсіби оқу орындарында білім беру-тәрбиелік, ғылыми-өндірістік орталықтарда, отделдерде, институттарда ғылыми-зерттеушілік, ұйымдастырушылық-басқарушылық, өндірістік-технологиялық және білім беру; ұйымдастырушылық-басқарушылық; өндірістік-технологиялық; басқарушылық; эксперименттік-зерттеушілік; аналитикалық; кеңес беру; ғылыми іс-әрекет. Ғылыми және педагогикалық магистратураның түлегі профильдік магистратурасының түлегі қызметін жүзеге асыра алады.
7М01405 «Кәсіптік оқыту» білім беру бағдарламасында магистранттардың кәсіптік қызмет объектілері:
- мемлекеттік және мемлекеттік емес профильдік жалпы білім беретін мектептер, орта және жоғары кәсіби білім беру мекемелері, мамандарды даярлау және қайта даярлауды жүзеге асыратын кәсіпорындар, ұйымдар, білім беру секторының ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық ұйымдары, диагностика және болжау орталықтары.
7М01405 - Кәсіптік оқыту білім беру бағдарламасына 2 (екі) білім беру траекториясы кіреді:
№ 1. «Кәсіби білім берудегі инженерлік зерттеулер»
№ 2. «Инженерлік білімді ақпараттандыру»
Бітірушілердің кәсіби іс-әрекет функциялары:
Оқытушы: білім туралы ақпаратты береді, өзбетінше білім алуға үйретеді
Тәрбиелеуші: білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне енгізеді
Әдістемелік: оқу үдерісін әдістемелік қамтамасыз ету
Зерттеуші: білім алушылардың білім мазмұнын меңгеру деңгейін зерттейді, білім беру ортасын зерттейді
Әлеуметтік-коммуникативті: кәсіби қауымдастықпен және барлық мүдделі білім беру жақтармен өзара әрекеттесу.
7М014 «Жалпы даму пәнінің мамандануындағы мұғалімдерді даярлау» бағытындағы магистранттар келесі кәсіби қызметтерді атқара алады:
1. Білім беру:
• әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинар, практикалық, зертханалық сабақтарды дербес өткізеді;
• мақсаттық тіл практикасында сабақтарды дербес өткізеді (көптілді білім беру бағдарламаларына тартылған мұғалімдер үшін);
• тәлімгердің басшылығымен мазмұнды айқындайды және курстың мақсаттарына сәйкес оқыту сабақ тарының (семинарлар, семинарлар, зертханалар) нысандары, әдістерін және құралдарын таңдайды;
• тәлімгердің жетекшілігімен білім алушылардың өзіндік жұмысын жоспарлайды және ұйымдастырады
Бакалавриаттың педагогикалық мамандықтардың бағдарламаларын меңгеру бойынша білімдер:
• арнайы аймақтың теориялық тұжырымдамасымен (оқу пәндері, білім беру бағыттары, білім беру модульдері, білім беру бағдарламалары) интеграцияда жоғары мектептің дидактикасының классикалық ұстанымдары;
• кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістері;
• көптілді қызметкерлерді даярлау аспектілерінде жоғары мектептің дидактикасы;
• пәннің оқу жоспарының мазмұны (пән);
• жоғары мектепте оқытудың заманауи технологиялары, студенттік психология, арнайы саладағы соңғы жетістіктер;
• оқу ортасында академиялық және кәсіби мақсаттар үшін талап етілетін деңгейден төмен емес тілдер жұмыс істейді
қосымша педагогикалық емес бакалавриат мамандықтарын игергендерге:
• жалпы педагогика және жалпы психология;
• жастағы физиология және жастық психология
2. Тәрбиелеуші:
Іскерліктер және дағдылар:
• педагогикалық әдептің, педагогикалық этиканың ережелерінің сақталуын қадағалайды;
• білім алушылардың тұлғамын құрмет көрсетеді;
• білім алушылармен қарым-қатынаста демократиялық стильді ұстанады;
• ең жоғары әлеуметтік құндылықтарға, гуманистік педагогиканың идеяларына адалдығын көрсетеді;
• жалпыға ортақ және ұлттық құндылықтар жүйесімен бірлікте танысу;
• Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, оқу үдерісін қалыптастырады;
• кез келген кемсітушілікке, экстремизмге қарсы тұру қабілетін көрсетеді;
• білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамытуға ықпал етеді
Білімдер:
• жоғары мектеп педагогикасы;
• студенттік психологияны;
• ЖООда оқу тәрбие үдерісінің ерекшеліктері;
• болашақ мамандардың кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыруда әлеуметтік құндылықтарды интеграциялау принциптері мен әдістері;
• білім алушылардың оң өзін-өзі бағалауы, тілдерді үйренуге ынталандыру, азаматтық сәйкестілік және лингвистикалық толеранттылықты дамыту жолдары;
• көп мәдениетаралық және көп тілді ортадағы әлеуметтік өзара әрекеттесу теориясы мен практикасы
3 Әдістемелік:
Іскерліктер және дағдылар:
• тәлімгердің жетекшілігімен оқылатын пәндердің ОӘК жасайды;
• тәлімгердің басшылығымен, білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес авторлық курстар
Білімдер:
• жоғары кәсіби білім беруді дамытудағы әлемдік тенденциялар;
• халықаралық ұйымдардың педагогикалық концепциялары мен білім беру стратегиясы (БҰҰ, ЕҚЫҰ және т.б.)
• ғылыми-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды құрастыру әдістері;
• көп тілді кадрларды дайындаудағы ғылыми-әдістемелік өнімдерді әзірлеу әдіснамасы, әдістемелік кешендер, авторлық курстар
4. Зерттеулік:
Іскерліктер және дағдылар:
• зерттеу міндеттерді қоюға жіне шешуге теориялық және практикалық білімдерін өздігінен пайдаланады;
• зерттеу нәтижелерін тәжірибелік педагогикалық іс-әрекетке дербес енгізеді;
• тәуелсіз және әріптестермен бірлесіп, зерттеу нәтижелерін апробацияны жүзеге асырады;
• әріптестерімен бірлесіп, білім беру тәжірибесін жетілдіру мақсатында психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жоспарлар мен зерттеулер жүргізеді; әріптестерімен бірлесіп, арнайы бағыт бойынша зерттеулер жүргізеді және жоспарлайды, соның ішінде алынған нәтижелерді коммерцияландыру мақсатында
Білімдер:
• педагогика және арнайы салада ғылыми зерттеулердің теориялық және әдіснамалық негіздері;
• практикалық педагогикалық іс-әрекеттеріне зерттеуді интеграциялау әдістері;
• көп мәдениетті және көптілді білім беру саласындағы зерттеу әдіснамасы;
• зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру механизмдері
5. Әлеуметтік-коммуникативтік:
Іскерліктер және дағдылар:
• оқу-тәрбие үдерісіне жұмыс берушілерді, кәсіби қауымдастықтардың, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік серіктестер;
• білім алушылар арасында халықаралық ынтымақтастықты дамытады
Білімдер:
• педагогикалық менеджмент (басқару) негіздері;
• кәсіптік саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нормалары, ережелері, нысандары, әдістері мен құралдары.
- жалпы ғылыми және педагогикалық әдіснама, кәсіптік педагогика саласында;
- ғылыми зерттеу әдіснамасы саласында;
- жоғары оқу орындарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- қазіргі заманғы білім беру технологиялары мәселелерінде;
- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулер жүргізу;
- білімді үнемі жаңартып, кәсіби дағдылар мен қабілеттерін кеңейту жолдары.