KazNARU
Жерді мелиорациялау, баптау және қорғау

Технологияларды, әдістер мен тәсілдерді жетілдіру, жобалаудың сапасы мен сенімділігін арттыру, инженерлік-мелиоративтік және инженерлік-экологиялық жүйелерді жобалау, құрылысын жүргізу және пайдалану, жерді мелиорациялаудың, баптаудың және қорғаудың жаңа жолдарын негіздеу саласында дербес кәсіби жұмысқа қабілетті, жоғары білікті мамандарды жетекші ғылыми және жоғары оқу орындарының заманауи білім беру стандарттарына сәйкес даярлау

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

1. Ғылыми (ғылыми-техникалық, инновациялық) жобаны іске асыру шеңберінде зерттеу міндеттерін шешу.

2. Ғылыми (ғылыми-техникалық, инновациялық) жобаларды іске асыру шеңберінде зерттеулер және (немесе) әзірлемелер жүргізуді ұйымдастыру.

3. Кең кәсіби және қоғамдық өзара іс - қимыл жасай отырып, жаңа және(немесе) перспективалық ғылыми бағыттар бойынша негізгі ғылыми (ғылыми-техникалық) мамандану шеңберінен шығатын зерттеулер және (немесе) әзірлемелер жүргізуді ұйымдастыру.

Кәсіби қызмет саласы

Жағдайды және оның өзгерістерін өз бетінше талдауды талап ететін практикалық міндеттерді шешу бойынша дербес қызмет. Бөлімше шеңберінде қойылған міндеттерді шешуді басқаруға қатысу.Қойылған міндеттерді шешу немесе қызметкерлер тобы немесе бөлімше қызметінің нәтижесі үшін жауапкершілік

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

Іздестіру, конструкторлық, жобалау ұйымдары, ғылыми-зерттеу институттары

Кәсіби қызмет функциялары

Ғылыми (ғылыми-техникалық, инновациялық) жобаны іске асыру шеңберінде зерттеу міндеттерін шешу.

Ғылыми (ғылыми-техникалық, инновациялық) жобаларды іске асыру шеңберінде зерттеулер және (немесе) әзірлемелер жүргізуді ұйымдастыру.

Кең кәсіби және қоғамдық өзара іс - қимыл жасай отырып, жаңа және (немесе) перспективалық ғылыми бағыттар бойынша негізгі ғылыми (ғылыми-техникалық) мамандану шеңберінен шығатын зерттеулер және (немесе) әзірлемелер жүргізуді ұйымдастыру.

Кәсіби қызмет түрлері

1. Жобалау-технологиялық:

- өндірістік микроклиматтың параметрлерін, шаңдану және Газдану деңгейін, шуды, дірілді, жұмыс орындарының жарықтандырылуын өлшеу және бағалау;

- өндірістік жарықтандыруды, шу оқшаулау құралдарын және қызметкерлерді ұжымдық қорғау құралдарын есептеу және құрастыру;

- өрт қауіпсіздігі және персонал қауіпсіздігі талаптарын сақтай отырып технологиялық желілерді жобалау;

- жұмыс істеушілерге қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың әсерін төмендету әдістері мен құралдарын есептеу және әзірлеу;

- қоршаған ортаға Өндіріс қалдықтарын азайту құралдарын есептеу және жобалау;

2. Ұйымдастырушылық-басқарушылық:

- өндірістік авариялар мен жазатайым оқиғалар тәуекелін төмендетуге бағытталған технологиялық регламенттерді әзірлеу және енгізу;

- өндірістік кәсіпорындардың персоналын таңдау және кәсіби дайындау;

- еңбекті қорғау, қоршаған ортаны қорғау қызметтері, төтенше жағдайлар кезінде қызметкерлер мен халықты қорғау қызметі персоналының санын есептеу;

- Төтенше жағдайлар кезінде объектіні қорғау және персоналды басқару.

3. Ғылыми-зерттеу:

- өндірістің технологиялық желілерінде зиянды және қауіпті факторларды мдентификациялау;

- өндірістік және қоршаған орта параметрлерінің мониторингі;

- техносферада және мекендеу ортасындағы қауіпсіздікті арттыру әдістері мен құралдарын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

- табиғатта биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша іс-шараларды зерттеу және әзірлеу;

-жұмыс орындарын бағалау және ықтимал қауіпті өндірістердің қауіпсіздігін ұйымдастыру

4. Ғылыми-педагогикалық:

- Өмір тіршілігінің қауіпсіздігі пәндерін оқытудың заманауи әдістемелерін оқу;

- барлық деңгейдегі қызметкерлердің біліктілігін арттырудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу;

- педагогикалық қызмет барысында оқытудың инновациялық технологияларын қолдану.

Дағды қалыптастыру

- ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;

- ауыл шаруашылығын қоса алғанда, өнеркәсіптің барлық салаларында инновациялық техникалық және технологиялық өндірістер мәселелерінде;

- білім беру ұйымдарында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;

- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда.

Білім беру бағдарламасының оқу жоспары

---------Chatbot---------
виртуальный помощник