KazNARU
Менеджмент

Отандық және әлемдік еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап беретін басқару саласында жүйелі білімі мен тәжірибелік дағдылары бар жаңа формациядағы менеджерлерді дайындау

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

-жоспарлау, бақылау және жедел басқару бойынша экономист-менеджер;

- өндірісті технологиялық және техникалық дамыту бойынша экономист-менеджер:

- өнеркәсіп кәсіпорындары мен ұйымдары бөлімдерінің әр түрлі қызметтеріндегі қаржы жөніндегі экономист-менеджер;

- шағын, орта және ірі бизнес, экономикалық, басқару қызметтері мен мемлекеттік басқару органдарының бөлімшелерінде, әр түрлі деңгейдегі әкім аппараттарында басқарушы;

- HR Дженералист (ұйымдық даму жөніндегі маман, корпоративтік маман);

- тәуекелдерді басқару жөніндегі менеджер;

- адам ресурстарын басқару саласындағы кеңесші;

- E-commerce маманы (онлайн-сатуды басқару менеджері)

- сарапшы талдау бойынша факторлар еңбек.

Білім беру бағдарламасын аяқтаған түлектер өз ісін құрып, дамытып, кәсіпкер ретінде әрекет ете алады.

Кәсіби қызмет саласы

- мемлекеттік органдар;

- барлық меншік нысанындағы мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылымда экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары;

- ғылыми-зерттеу мекемелері;

- экономиканың нақты секторы, қаржы-банктік жүйе, бизнес және кәсіпкерлік.

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

Бизнес-құрылымдар, өнеркәсіптік өндіріс,
әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар мен фирмалар, мемлекеттік басқару органдары, қаржы ұйымдары, жобалау және ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-өндірістік және білім беру мекемелері.

Кәсіби қызмет функциялары

- стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның әр түрлі бағыттағы қызметтері бойынша басқарушылық зерттеулерін жүргізу;

- объектілерде ұйымдастырушылық, экономикалық және басқарушылық қатынастардың тиімді жүйесін қалыптастыру және қолдау үшін басқарушылық зерттеу;

- стратегиялық және тактикалық жоспарлау әдістері, ережелері мен процедуралары;

- аналитикалық, есептік-нормативтік, кеңес берушілік қызмет;

- ғылыми-әдістемелік және ұйымдастыру-әдістемелік басқару базасын құру;

- ұйымдық жобалау және жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі;

- ұйымдық нысандарын, қойылған мақсаттарда міндеттерін бөлу, ақпараттық құрылымдарды құру;

- жеке адамдармен және топтармен жұмыс.

Кәсіби қызмет түрлері

1. Бағалау:

- экономикалық агенттердің іс-әрекеттерін әртүрлі жағынан (өндірістік, мотивациялық, институционалдық және т.б.),кәсіптік қызмет саласындағы объектілерді даму қарқындарын бағалай білу;

- шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін,қаржылық жағдайынбағалау, олардың бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтауға дағдыларының болуы;

- тиімді шаруашылық шешімдердің нұсқаларын әзірлей және бағалай білу.

2. Конструктивтік:

- инновациялық қызмет саласында білімдерінің, кәсіби қызметті қайта құрастыруға, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыруға, стандартты емес және балама шешімдерді табуғадағдыларының болу,жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу;

- мәселені тұжырымдау қабілеті, оны шешуге шығармашылық тұрғыдан келу; шығармашылық қабілеттерін дамыту әдіснамасын меңгеру; жинақталған тәжірибені шығармашылық түрде пайдалану және жаңа әдістерді жасау мүмкіндігі;

- шығармашылық міндеттерге қызығушылық таныту, стандартты ұсынылған сызба бойынша ғана емес әрекет ету;

- шығармашылық міндеттерді шешуге жоғары ынтаның бар болуы, бар білімін креативті пайдалану мүмкіндігі, басқару процесіне қатысушылардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру.

3. Ақпараттық-технологиялық:

- сауатты және дамыған тілде сөйлеу, ана тілін және шет тілдерін еркін игеру, сөйлесу технологиясы аумағында білімдерді, коммуникация стратегияларын, сындарлы диалогтың, көпмәдениеттілік, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынасдағдыларын меңгеру;

- аналитикалық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асыру арқылы алынған алғашқы ақпаратты өңдеу, әр түрлі көздерден ақпарат жинауды жүзеге асыра білу;

- кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдана білу және қолдана білу, заманауи аспаптық құралдарды пайдалана отырып программалау дағдыларын меңгеру;

- корпоративтік этика кодексі, келіссөздер жүргізу техникасы, сондай-ақ бизнес-коммуникация негіздері саласында берік білімі болуы тиіс.

Дағды қалыптастыру

- кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірін меңгеру;

- ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, түсіндіру, ақпараттық өзара әрекеттесудің негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру;

- этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті;

- кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетіне диагностика жүргізу;

- мәселелерді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу;

- әр түрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың есептілігіндегі қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру қабілеті;

- жаңа нарықтық мүмкіндіктерді табу және бизнес-идеяны қалыптастыру;

- жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарын әзірлеу қабілеті (қызмет бағыттары, өнімдер));

- инновациялық қызмет саласындағы білімді, кәсіби қызметті қайта құру, авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, стандартты емес және баламалы шешімдерді табу, жаңа идеяларды генерациялауға, сыни ойлауға қабілетті болу.

Учебный план образовательной программы

Менеджмент.pdf

397.995 KB
---------Chatbot---------
виртуальный помощник