-жоспарлау, бақылау және жедел басқару бойынша экономист-менеджер;
- өндірісті технологиялық және техникалық дамыту бойынша экономист-менеджер:
- өнеркәсіп кәсіпорындары мен ұйымдары бөлімдерінің әр түрлі қызметтеріндегі қаржы жөніндегі экономист-менеджер;
- шағын, орта және ірі бизнес, экономикалық, басқару қызметтері мен мемлекеттік басқару органдарының бөлімшелерінде, әр түрлі деңгейдегі әкім аппараттарында басқарушы;
- HR Дженералист (ұйымдық даму жөніндегі маман, корпоративтік маман);
- тәуекелдерді басқару жөніндегі менеджер;
- адам ресурстарын басқару саласындағы кеңесші;
- E-commerce маманы (онлайн-сатуды басқару менеджері)
- сарапшы талдау бойынша факторлар еңбек.
Білім беру бағдарламасын аяқтаған түлектер өз ісін құрып, дамытып, кәсіпкер ретінде әрекет ете алады.
- мемлекеттік органдар;
- барлық меншік нысанындағы мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылымда экономиканы мемлекеттік реттеудің басқару органдары;
- ғылыми-зерттеу мекемелері;
- экономиканың нақты секторы, қаржы-банктік жүйе, бизнес және кәсіпкерлік.
Бизнес-құрылымдар, өнеркәсіптік өндіріс,
әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдар мен фирмалар, мемлекеттік басқару органдары, қаржы ұйымдары, жобалау және ғылыми-зерттеу институттары, ғылыми-өндірістік және білім беру мекемелері.
- стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін ұйымның әр түрлі бағыттағы қызметтері бойынша басқарушылық зерттеулерін жүргізу;
- объектілерде ұйымдастырушылық, экономикалық және басқарушылық қатынастардың тиімді жүйесін қалыптастыру және қолдау үшін басқарушылық зерттеу;
- стратегиялық және тактикалық жоспарлау әдістері, ережелері мен процедуралары;
- аналитикалық, есептік-нормативтік, кеңес берушілік қызмет;
- ғылыми-әдістемелік және ұйымдастыру-әдістемелік басқару базасын құру;
- ұйымдық жобалау және жобаның техникалық-экономикалық негіздемесі;
- ұйымдық нысандарын, қойылған мақсаттарда міндеттерін бөлу, ақпараттық құрылымдарды құру;
- жеке адамдармен және топтармен жұмыс.
1. Бағалау:
- экономикалық агенттердің іс-әрекеттерін әртүрлі жағынан (өндірістік, мотивациялық, институционалдық және т.б.),кәсіптік қызмет саласындағы объектілерді даму қарқындарын бағалай білу;
- шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметін,қаржылық жағдайынбағалау, олардың бәсекеге қабілеттілік деңгейін анықтауға дағдыларының болуы;
- тиімді шаруашылық шешімдердің нұсқаларын әзірлей және бағалай білу.
2. Конструктивтік:
- инновациялық қызмет саласында білімдерінің, кәсіби қызметті қайта құрастыруға, авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыруға, стандартты емес және балама шешімдерді табуғадағдыларының болу,жаңа ойларды қалыптастыру, сыни ойлау қабілетіне ие болу;
- мәселені тұжырымдау қабілеті, оны шешуге шығармашылық тұрғыдан келу; шығармашылық қабілеттерін дамыту әдіснамасын меңгеру; жинақталған тәжірибені шығармашылық түрде пайдалану және жаңа әдістерді жасау мүмкіндігі;
- шығармашылық міндеттерге қызығушылық таныту, стандартты ұсынылған сызба бойынша ғана емес әрекет ету;
- шығармашылық міндеттерді шешуге жоғары ынтаның бар болуы, бар білімін креативті пайдалану мүмкіндігі, басқару процесіне қатысушылардың шығармашылық қызметін ұйымдастыру.
3. Ақпараттық-технологиялық:
- сауатты және дамыған тілде сөйлеу, ана тілін және шет тілдерін еркін игеру, сөйлесу технологиясы аумағында білімдерді, коммуникация стратегияларын, сындарлы диалогтың, көпмәдениеттілік, көпэтникалық және көпконфессиялы қоғамдағы қарым-қатынасдағдыларын меңгеру;
- аналитикалық және коммуникативтік дағдыларды жүзеге асыру арқылы алынған алғашқы ақпаратты өңдеу, әр түрлі көздерден ақпарат жинауды жүзеге асыра білу;
- кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдана білу және қолдана білу, заманауи аспаптық құралдарды пайдалана отырып программалау дағдыларын меңгеру;
- корпоративтік этика кодексі, келіссөздер жүргізу техникасы, сондай-ақ бизнес-коммуникация негіздері саласында берік білімі болуы тиіс.
- кәсіби халықаралық қарым-қатынастың қалыптасқан мамандандырылған терминологиясы шеңберінде коммуникация құралы ретінде мемлекеттік, орыс және шет тілдерінің бірін меңгеру;
- ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, түсіндіру, ақпараттық өзара әрекеттесудің негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру;
- этикалық нормаларға сәйкес әрекет ету қабілеті;
- кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетіне диагностика жүргізу;
- мәселелерді ұйымдастыру-басқару шешімдерін табу;
- әр түрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың есептілігіндегі қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру қабілеті;
- жаңа нарықтық мүмкіндіктерді табу және бизнес-идеяны қалыптастыру;
- жаңа ұйымдарды құру мен дамытудың бизнес-жоспарын әзірлеу қабілеті (қызмет бағыттары, өнімдер));
- инновациялық қызмет саласындағы білімді, кәсіби қызметті қайта құру, авторлық жаңашыл идеяларды іске асыру, стандартты емес және баламалы шешімдерді табу, жаңа идеяларды генерациялауға, сыни ойлауға қабілетті болу.