KazNARU
Агрономия

Магистратураның білім беру бағдарламаларын ведомстволық бағыныстылығы мен меншік нысанына қарамастан, тиісті мамандық бойынша білім беру қызметін жүргізу құқығына лицензиясы бар ұйымдар іске асырады .

Магистратурада кадрлар даярлау келесі талаптарға сәйкес жүзеге асырылады::

- осы стандартпен;

- мамандықтарының жіктеуішіне, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру Қазақстан Республикасы;

-оқу-бағдарламалық құжаттамамен;

- магистранттың жеке жұмыс жоспарымен;

- белгіленген тәртіппен бекітілген басқа да құжаттармен.

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

- бас агроном;

- агроном-полевод;

- агроном-тұқым өсіруші;

- агроном-агрохимик;

- тұқым шаруашылығы жөніндегі инспектор;

- биотехнолог-өсімдік өсіруші;

- ҚР АШМ-де және аудандық,облыстық ауқымдағы агрономиялық бейіндегі басшылық лауазымдар;

- докторантурада оқуды жалғастыру

Кәсіби қызмет саласы

- ауыл шаруашылығы мақсатындағы жер ресурстары;

- сорттар мен будандарды егуге рұқсат етілген ауыл шаруашылығы дақылдары, тұқымдар және отырғызу материалдары;

- тыңайтқыштар, пестицидтер, өсу процестерінің стимуляторлары мен тежегіштері, био-логикалық белсенді заттар мен қоспалар;

- агробиофитоценоздың зиянды организмдері;

- техника, жанар-жағармай материалдары;

- ауыл шаруашылығы дақылдарын өңдеу кезінде пайдаланылатын аспаптар мен жабдықтар;

- өсімдік шаруашылығының биотех-нологиялық өнімін өндіруді жүзеге асыру;

- өсімдік шаруашылығының биотехнологиялық өнімдерінің сапасын бақылау.

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

-ғылыми-педагогикалық бағытта: аграрлық және биологиялық бейіндегі жоғары, орта-арнайы, кәсіптік-техникалық оқу орындарында білім беру қызметі, ғылыми-өндірістік мекемелерде, жергілікті, аудандық, облыстық, республикалық құрылымдардың аппараттарында ғылыми және басқару қызметі. Сонымен қатар, фермерлік және ұжымдық шаруашылықтардың, акционерлік қоғамдардың, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, өндірістік кооперативтердің мамандары мен басшылары болып жұмыс істей алады, сондай-ақ жеке шаруашылықпен айналыса алады.

-бейіндік бағытта: жергілікті және республикалық мемлекеттік кәсіпорындардағы ұйымдастыру-басқару, өндірістік-технологиялық жұмыстар, бұдан басқа фермерлік және ұжымдық шаруашылықтардың, акционерлік қоғамдардың, жауапкершілігі шектеулі серіктестіктердің, өндірістік кооперациялардың мамандары мен басшылары жұмыс істей алады, сондай-ақ жеке шаруашылықпен айналыса алады.

Кәсіби қызмет функциялары

7М08101-Агрономия білім беру бағдарламасы 1 (бір) білім беру траекториясын қамтиды:

№1. "Егіншілік және Өсімдік шаруашылығы»

Магистрдің кәсіби қызметі төмендегілерге бағытталған::

- өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеуді, Халықаралық еңбек ұйымының шетелдік стандарттарын енгізу арқылы еңбекті қорғауды басқару жүйесін ұйымдастыру;

- кәсіптік аурулар мен өндірістегі жазатайым оқиғалардың алдын алу, еңбек жағдайларын жақсарту және оларды еңбекті қорғау жөніндегі нормативтік құқықтық актілердің талаптарына дейін жеткізу жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысу, сондай-ақ әзірленген іс-шараларды орындау бойынша ұйымдастырушылық көмек көрсету;

- өндіріс процесінде, сондай-ақ жаңа және қайта жаңғыртылатын өндірістік объектілердің жобаларында еңбекті қорғау жөніндегі қолданыстағы нормалардың, қағидалар мен нұсқаулықтардың, еңбек қауіпсіздігі стандарттарының сақталуын бақылау, оларды пайдалануға қабылдау кезінде қатысады;

- экономика объектілеріндегі ғимараттар мен құрылыстардың өртке қарсы жай-күйі және конструкциялық ерекшеліктері, технологиялық процестердің өрт қауіптілігі, өртке қарсы сумен жабдықтау сипаттамасы, өту жолдарының, байланыстың және сигнализацияның жай-күйі туралы ақпаратты толық көлемде иелену;

- жұмыс берушінің жұмыскерлерге еңбек міндеттерін орындауға байланысты мертігуден, кәсіптік аурудан немесе денсаулығының басқа да зақымдануынан келтірілген зиянды өтеуі туралы мәселені қарауға қатысу;

- технологиялық регламенттерді, аналитикалық бақылау кестелерін, паспорттарды, нұсқаулықтарды және басқа да техникалық құжаттаманы жасайды.

Кәсіби қызмет түрлері

1. Жобалау-технологиялық:

- өндірістік микроклимат параметрлерін, шаңдану және Газдану деңгейін, шу, діріл, жұмыс орындарының жарықтандырылуын өлшеу және бағалау;

- өндірістік жарықтандыруды, шу оқшаулау құралдарын және персоналды ұжымдық қорғау құралдарын есептеу және құрастыру;

- өрт қауіпсіздігі және қауіпсіздік талаптарын сақтай отырып, технологиялық желілерді жобалау;

- жұмыс істеушілерге қауіпті және зиянды өндірістік факторлардың әсерін төмендету әдістері мен құралдарын есептеу және әзірлеу;

- өндірістің қоршаған ортаға тау-кен шығарындыларын азайту құралдарын есептеу және жобалау;

2. Ұйымдастырушылық-басқарушылық:

- өндірістік авариялар мен жазатайым оқиғалар тәуекелін төмендетуге бағытталған технологиялық регламенттерді әзірлеу және енгізу;

- өндірістік кәсіпорындар персоналын іріктеу және кәсіби даярлау;

- Төтенше жағдайлар кезінде еңбекті, қоршаған ортаны қорғау қызметтерінің, персоналды және халықты қорғау қызметінің персонал санын есептеу;

- Төтенше жағдайлар кезінде персоналды басқару және объектіні қорғау.

3. Ғылыми-зерттеу:

- өндірістің технологиялық желілеріндегі зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру;

- өндірістік және қоршаған орта параметрлерінің мониторингі;

- Техносфера мен мекендеу орталарында қауіпсіздікті арттыру әдістері мен құралдарын әзірлеу үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу;

- табиғатта биологиялық әртүрлілікті сақтау бойынша іс-шараларды зерттеу және әзірлеу;

-жұмыс орындарын бағалау және әлеуетті-қауіпті өндірістердің қауіпсіздігі бойынша жұмыстарды ұйымдастыру

4. Ғылыми-педагогикалық:

- тіршілік қауіпсіздігі пәндерін оқытудың заманауи әдістемелерін зерделеу;

- барлық деңгейдегі қызметкерлердің біліктілігін арттырудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу;

- педагогикалық қызмет барысында оқытудың инновациялық технологияларын қолдану.

Дағды қалыптастыру

- өндірістік процесті ұйымдастыру және басқару мәселелері бойынша;

- төтенше жағдайларда агрономиялық және басқа да мәселелерді дұрыс шешуде;

- ауыл шаруашылығы саласындағы ақпараттық материалдарды талдау және оларды өзінің кәсіби қызметінде пайдалану.

Учебный план образовательной программы

---------Chatbot---------
виртуальный помощник