Бітіруші кәсіби қызметін келесі бағыттарда жүзеге асыра алады:
- Республикалық және аумақтық деңгейдегі мемлекеттік органдар;
- ҚР Қаржы Министрлігі;
- ҚР Экономикалық даму және сауда министрлігі;
- ҚР Ұлттық банкі;
- ҚР Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарының қызметін реттеу және қадағалау агенттігі;
- Министрліктер мен ведомстволардың экономикалық қызметтері;
- Бюджеттік мекемелер мен ұйымдар;
- Әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы шаруашылық субъектілері;
- Аудиторлық компаниялар;
Консалтингтік компаниялар.
Барлық меншік нысанындағы мемлекеттік органдар, мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылым буындарындағы экономиканы мемлекеттік реттеуді басқару органдары.
Кәсіби қызмет түрлері мен саласы:
- ғылыми-педагогикалық бағытта: ғылыми-зерттеу; ғылыми-педагогикалық; өндірістік-басқару, есептік-талдау, бизнес-жоспарлау, экономикалық-ұйымдастыру; қаржы-экономикалық, әкімшілік.Сондай-ақ, ғылыми-педагогикалық магистратураның түлегі бейіндік магистратураның тиісті түлегіне қызмет ете алады.
Бітірушілердің кәсіби қызметінің объектілері:
- ғылыми-педагогикалық бағытта: орта-арнайы және жоғары оқу орындары, ғылыми мекемелер.
- бухгалтерлік және статистикалық ақпаратты жинау, деректерді өңдеу және басқару шешімдерін қабылдау кезінде басқарушылардың, инвесторлардың, кредиторлардың, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың пайдалануына дайындау;
- баға белгілеу, инвестициялау, өндіріс әдістері бойынша балама шешімдерді талдау және бағалау;
- жалпы ұйымның қызметін басқару және бақылау;
- бухгалтерлік есептің заңнамалық және нормативтік актілерге сәйкестігін тексеру, сондай-ақ консультациялық қызмет көрсету (аудиторлық және кеңес беру қызметі);
- ХҚЕС сәйкес қаржылық есептілікті жасау;
- шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасау;
- салық есептілігін жасау және салық декларациясын толтыру;
- ХҚЕС сәйкес бухгалтерлік есепті қалпына келтіру және аудару;
- бухгалтерлік есепті реттейтін нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу (нормативтік-әдістемелік қызмет).
1. Бағалау:
- бухгалтерлік есепті кәсіби ұйымдастыру, Ұйымның экономикалық қызметінің практикалық мәселелерін шешу;
- пайдаланушылардың мүдделерін қанағаттандыру мақсатында есептік ақпаратты ашу үшін нормативтік-құқықтық актілер мен халықаралық стандарттарды пайдалану;
- басқарушылық шешімдерді қабылдау мақсатында есептік және есептік ақпаратты талдамалы өңдеу, кәсіпорынның қаржылық жағдайын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу;
2. Конструктивтік:
- есептерді шешудің жаңа әдістері, Заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу.
- ұйымдарда есеп процесін ұйымдастыру, есеп ақпаратын өңдеу, есеп тіркелімдері мен бухгалтерлік есеп нысандары, сондай-ақ есеп саясатын әзірлеу;
3. Ақпараттық-технологиялық:
- ұлттық және халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес ұйымның бухгалтерлік есебін жүргізу және қаржылық есептілігін құру әдістемесін меңгеру,
- басқарушылық және қаржылық шешімдерді қабылдау.
- ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;
- жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- заманауи білім беру технологиялары мәселелерінде;
- кәсіби салада ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда;
- білімді үнемі жаңартуды қамтамасыз ету, кәсіби дағдылар мен іскерлікті кеңейту тәсілдерінде;
- есеп, аудит, экономиканың басқа да бағыттары мәселелерінде;
ғылыми, іскерлік, қоғамдық-саяси сөйлеу, сондай-ақ шет тілі саласында қазақ және орыс тілдерін білуде.