KazNARU
Есеп және аудит

Бәсекеге қабілетті, жоғары білікті мамандарды даярлау жоғары рухани-адамгершілік қасиеттері бар, Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік, аудит саласында тереңдетілген мамандандырылған білімі, кәсіпорындардың шаруашылық қызметін эксперименттік зерттеу және талдау әдістері бар және оларды ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте іске асыруға қабілетті кадрлар даярлауға бағытталған.

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

Бітіруші кәсіби қызметін келесі бағыттарда жүзеге асыра алады:

  • Республикалық және аумақтық деңгейдегі мемлекеттік органдар;
  • ҚР Қаржы Министрлігі;
  • ҚР Экономикалық даму және сауда министрлігі;
  • ҚР Ұлттық банкі;
  • ҚР Қаржы нарығы мен қаржы ұйымдарының қызметін реттеу және қадағалау агенттігі;
  • Министрліктер мен ведомстволардың экономикалық қызметтері;
  • Бюджеттік мекемелер мен ұйымдар;
  • Әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы шаруашылық субъектілері;
  • Аудиторлық компаниялар;

  Консалтингтік компаниялар.

Кәсіби қызмет саласы

Барлық меншік нысанындағы мемлекеттік органдар, мекемелер мен ұйымдар, нарықтық инфрақұрылым буындарындағы экономиканы мемлекеттік реттеуді басқару органдары.

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

Кәсіби қызмет түрлері мен саласы:

- ғылыми-педагогикалық бағытта: ғылыми-зерттеу; ғылыми-педагогикалық; өндірістік-басқару, есептік-талдау, бизнес-жоспарлау, экономикалық-ұйымдастыру; қаржы-экономикалық, әкімшілік.Сондай-ақ, ғылыми-педагогикалық магистратураның түлегі бейіндік магистратураның тиісті түлегіне қызмет ете алады.

Бітірушілердің кәсіби қызметінің объектілері:

- ғылыми-педагогикалық бағытта: орта-арнайы және жоғары оқу орындары, ғылыми мекемелер.

Кәсіби қызмет функциялары
- бухгалтерлік және статистикалық ақпаратты жинау, деректерді өңдеу және басқару шешімдерін қабылдау кезінде басқарушылардың, инвесторлардың, кредиторлардың, сыртқы және ішкі пайдаланушылардың пайдалануына дайындау;

- баға белгілеу, инвестициялау, өндіріс әдістері бойынша балама шешімдерді талдау және бағалау;

- жалпы ұйымның қызметін басқару және бақылау;

- бухгалтерлік есептің заңнамалық және нормативтік актілерге сәйкестігін тексеру, сондай-ақ консультациялық қызмет көрсету (аудиторлық және кеңес беру қызметі);

- ХҚЕС сәйкес қаржылық есептілікті жасау;

- шоғырландырылған қаржылық есептілікті жасау;

- салық есептілігін жасау және салық декларациясын толтыру;

- ХҚЕС сәйкес бухгалтерлік есепті қалпына келтіру және аудару;

- бухгалтерлік есепті реттейтін нормативтік құқықтық актілерді әзірлеу (нормативтік-әдістемелік қызмет).

Кәсіби қызмет түрлері

1. Бағалау:

- бухгалтерлік есепті кәсіби ұйымдастыру, Ұйымның экономикалық қызметінің практикалық мәселелерін шешу;

- пайдаланушылардың мүдделерін қанағаттандыру мақсатында есептік ақпаратты ашу үшін нормативтік-құқықтық актілер мен халықаралық стандарттарды пайдалану;

- басқарушылық шешімдерді қабылдау мақсатында есептік және есептік ақпаратты талдамалы өңдеу, кәсіпорынның қаржылық жағдайын жақсарту бойынша ұсыныстар әзірлеу;

2. Конструктивтік:

- есептерді шешудің жаңа әдістері, Заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу.

- ұйымдарда есеп процесін ұйымдастыру, есеп ақпаратын өңдеу, есеп тіркелімдері мен бухгалтерлік есеп нысандары, сондай-ақ есеп саясатын әзірлеу;

3. Ақпараттық-технологиялық:

- ұлттық және халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес ұйымның бухгалтерлік есебін жүргізу және қаржылық есептілігін құру әдістемесін меңгеру,

- басқарушылық және қаржылық шешімдерді қабылдау.

Дағды қалыптастыру
  • ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;
  • жоғары оқу орындарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
  •  заманауи білім беру технологиялары мәселелерінде;
  • кәсіби салада ғылыми  жобалар мен зерттеулерді орындауда;
  • білімді үнемі жаңартуды қамтамасыз ету, кәсіби дағдылар мен  іскерлікті кеңейту тәсілдерінде;
  • есеп, аудит, экономиканың басқа да бағыттары мәселелерінде;

ғылыми, іскерлік, қоғамдық-саяси сөйлеу, сондай-ақ шет тілі саласында қазақ және орыс тілдерін білуде.

Учебный план образовательной программы