KazNARU
Өсімдіктер селекциясы

Өсімдіктер селекциясы және педагогика саласында жаңа ақпараттық, геномдық және био - технологияларды қолдана отырып, ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің жоғары өнімді және жоғары сапалы сорттарын жасау бойынша агробиология ғылымындағы практикалық міндеттерді шешуге және оқу орындарында сабақ жүргізуге қабілетті жоғары білікті мамандар даярлау

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

Аграрлық және биологиялық бейіндегі жоғары оқу орындарының, ғылыми-зерттеу институттарының педагог-зерттеушісі;
Мемлекеттік басқару құрылымдарындағы әртүрлі бөлімшелердің басшысы; меншіктің және өнеркәсіптің әртүрлі нысандарындағы кәсіпорындардың басшысы.
 

Кәсіби қызмет саласы

Аграрлық және биологиялық бейіндегі жоғары оқу орындары:
салалық ғылыми-зерттеу институттары;
ауыл шаруашылығы дақылдарының сортын сынау жөніндегі мекемелер;
республикалық мемлекеттік басқару органдары;
ғылыми-өндірістік мекемелер;
ҚР БҒМ және ҚР АШМ жүйесінің мемлекеттік кәсіпорындары;
сараптама және жобалау мекемелері;
ауылшаруашылық құрылымдары, фирмалар және әртүрлі меншік түріндегі компаниялар.
 

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

- ауыл шаруашылығы дақылдары мен алқаптары;
- далалық, көкөніс-бақша, бақша-сәндік дақылдар;
- генетикалық ресурстар және гермоплазма;
- генетикалық мәліметтер базасы және генофондтар;
- органикалық және минералды тыңайтқыштар;
- пестицидтер, тұқым дәрілері;
- зиянды организмдер (зиянкестер, аурулар және арамшөптер);
- ауыл шаруашылығы машиналары мен техникалары;
- ғылыми-зерттеу зертханалары;
- білім беру орталықтары;
 

Кәсіби қызмет функциялары

- педагогикалық;
- ғылыми-зерттеу; 
- өндірістік-басқарушылық;
- ұйымдастыру-технологиялық;
- ғылыми-сынақтық;
- ғылыми-енгізу;
- консалтингтік
 

Кәсіби қызмет түрлері

Ғылыми-зерттеу:
- жүргізілетін зерттеу тақырыптары бойынша тәжірибе жасау, ақпаратты өңдеу, талдау және жүйелеу;
- өсімдік селекциясындағы өзекті ғылыми проблемаларды және ғылыми зерттеулер бағдарламаларын анықтау және тұжырымдау ; ;
- АӨК өзекті мәселелері бойынша ұсынымдар мен ғылыми жарияланымдар есептерін дайындау.
Педагогикалық:
- оқу жоспарына сәйкес және оның стратегиясы негізінде оқу сабақтарын жоспарлау;
- педагогикалық нәтижелерді бағалау;
- нақты педагогикалық міндеттерді анықтау, оқыту нәтижелерін болжау,
- оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын таңдау және пайдалану;
- студенттердің оқу, арнайы, ғылыми әдебиеттермен, оқу құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру;
- студенттерді өз бетінше эксперименттер жүргізуге және алынған нәтижелерді қорытындылауға үйрету.
Өндірістік-басқару:
- жаңа сорттарды көбейту және өсіру технологиясын жүзеге асыру, дақылдарды өсіру технологиясын жақсарту тәсілдерін әзірлеу;
- еңбек пен өндірісті ұйымдастырудың, жаңа техника мен технологияны енгізудің, өнертапқыштық ұсыныстар мен өнертабыстардың экономикалық тиімділігін анықтау ; 
- өндірістің рентабельділігін, шығарылатын өнімнің бәсекеге қабілеттілігін, еңбек өнімділігін арттыруға, өнімді өндіру мен өткізуге арналған шығындарды азайтуға, шығындар мен өнімсіз шығыстарды жоюға, сондай-ақ өнімді қосымша шығару мүмкіндіктерін анықтауға қатысу;
- әзірленген өндірістік-шаруашылық жоспарларды қарауға қатысу;
- кәсіпорын және оның бөлімшелері бойынша жоспарлы тапсырмалардың орындалу барысын, шаруашылық ішіндегі резервтерді пайдалануды бақылауды жүзеге асыру;
- экономикалық сала бойынша мекемелердің даму стратегияларын әзірлеу және оларды іске асыруға бағытталған іс-шараларды жүзеге асыру;
- маркетингтік зерттеулер жүргізуге және өндірістің дамуын болжауға қатысу.
Жобалау-экономикалық:
- қаржылық инвестициялар объектілерін таңдауды жүзеге асыру, кәсіпорынның қаржылық жоспарын және ақша қаражатының түсу болжамдарын әзірлеу;
- инвестициялық жобалардың техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізу;
- қаржыландыру көздерінің қажеттілігі мен таңдауын негіздеу; қаржылық инвестициялар объектілерін таңдауды жүзеге асыру;
- инвестициялық жоспарларды қалыптастыру; қаржылық талдауды жүзеге асырады;
- айналым қаражатын басқаруда бақылау;
- жаңа сорттарды енгізу процесін ұйымдастыру;
Аналитикалық:
- өсімдіктердің қазіргі заманғы жаңа сорттарын және оларды өсіру технологияларын ұйымдастыру және өндіріске енгізу;
- жер, Орман, Су, еңбек, материалдық және басқа да ресурстарды ұтымды және тиімді пайдалануға;;
- егін шаруашылығын жүргізудің табиғатты қорғау, экологиялық қауіпсіз жүйесін ұйымдастыру және әзірлеу, өсімдік шаруашылығы өнімінің қауіпті зиянды объектілердің болуына сараптама жүргізу;
- кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетінің диагностикасын жүргізу;
- кәсіпорынның даму үрдісін анықтау.
 

Дағды қалыптастыру

- отандық және шетелдік өндірістің заманауи жабдықтарын, аспаптарын практикалық қолдануда;
-ғылыми-зерттеу және эксперименттік-зерттеу жұмыстарының есептерін дайындауда;
- компьютерлік бағдарламаларды пайдалана отырып, алынған нәтижелерді өңдеуде;
- мамандық пәндері бойынша оқу сабақтарын өткізуде;
- мемлекеттің әлеуметтік және экономикалық саясаты, экономика және мемлекеттік мекемелерді, ұйымдарды, кәсіпорындарды және аграрлық бейіндегі шаруашылық жүргізуші субъектілерді басқару саласында.
 

Учебный план образовательной программы

Учебный план Селекция растении каз.docx

15.745 KB
---------Chatbot---------
виртуальный помощник