KazNARU
Агроөнеркәсіптік кешеннің құқықтық негіздері

Аграрлық құқық саласына қажетті және шаруашылық жүргізуші субъектілерді құқықтық қамтамасыз етумен байланысты білікті, бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

-агроөнеркәсіп кешенімен байланысты Қазақстан Республикасының ұйымдары мен мемлекеттік ұйымдар;

-адвокаттардың заңгерлік және көмек көрсету қызметі, құқықтық көмек көрсету;

-орта және орта кәсіптік білім беретін оқу орындарындағы педагогикалық қызмет. 

Кәсіби қызмет саласы

Мемлекеттің заңды құқықтары мен мүдделерін, заңды және жеке тұлғалардың құқықтарын сақтау кепілдігін қамтамасыз ету.

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

- АӨК саласындағы заң қызметі;

- мемлекеттік билік пен басқарудың атқарушы органдары;

- мемлекеттік және мемлекеттік емес кәсіпорындар;

- әр түрлі компаниялардың заң бөлімдері.

Кәсіби қызмет функциялары

- Құқық қорғау органдары;

- құқық қорғаушылық;

- Ұйымдастырушы- басқарушылық.

Кәсіби қызмет түрлері
  1. Бағалаушылық:
- сарапшының (маманның) пікірін талдау және дұрыс бағалау;
- нақты және заңды жағдайларға дұрыс баға беріңіз; 
- барлық деңгейдегі мемлекеттік басқару органдарының жүйесін және сот жүйесін талдай білу; 

- адвокаттық жүйе, олардың өкілеттіктері мен қызметтері

- кәсіби қызметіне байланысты құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастарды талдау;

- сот және әкімшілік практиканы талдау;

 - азаматтық заңдарды білу, оны іс жүзінде қолдану;

 - қылмыстық заңнама мен қылмыстық іс жүргізу заңнамасының негіздерін біліп, тергеу мен сот қарауында оларды практикада қолдана білу;

- криминалистикалық техника мен тактикасының әдістері мен тәсілдерін меңгеру;
-құқықтық мәселелерді талдауға және шешуге қабілетті

азаматтық, еңбек, қаржы, жер, ауыл шаруашылығы, процессуалдық және басқа да құқықтық қатынастар саласында теориялық және практикалық құқықтық мәселелерді талдауға және шешуде

азаматтық, еңбек, қаржы, жер, ауыл шаруашылығы, процедуралық және басқа да құқықтық қатынастар саласында теориялық және практикалық тұрғыда қабілетті болу;

 - сот процесінің мәселелерін табысты шешу үшін дәлелдемелер жүйесінің теориялық негіздерін және практикалық маңыздылығын білу.

2. Конструктивтік:

- қылмыстарды және қылмыстық құқық бұзушылықтарды дұрыс білуге ​​және құқық бұзушылықтың басқа түрлерінен айыруға қабілетті болуы керек;
- нормативтік құқықтық актілерді түсіндіру және дұрыс қолдану;

-дұрыс және жоғаы кәсіби деңгейде практикада қолданатын әртүрлі бағыттағы іс жүргізу құжаттарын құра білу;

- қызметтік міндеттердің аясында заңдарды және заңнамалық актілерді қолдана білу.

3. Ақпараттық-технологиялық:

- кəсіби қызметтің тиісті салаларында құқықтық нормаларды іске асыруға қатысты нормативтік жəне нақты ақпарат жинау; 

 - құқықтық ақпарат жүйелерін және интернетті пайдалана білу;

- құқықтық ақпаратты статистикалық талдай білу;

- кəсіби қызметте ақпараттық технологияларды пайдалану, кəсіби мəселелер мен практикалық мəселелерді шешуге мүмкіндік беретін түрлі ақпарат көздерімен жəне ресурстармен жұмыс жасай білу;
- тұрақты тәуелсіз танымдық белсенділік, қашықтан көмек көрсетуді енгізуге және басқа да кәсіби іс-шараларды өткізуге дайын болу;
- компьютерлік және мультимедиялық технологияларды, сандық ресурстарды пайдалану;

-электорондық нұсқада құжаттарды енгізу.

Дағды қалыптастыру

Нақты практикалық жағдайларда құқықтық нормалар мен теорияларды қолдану, заң техникасы, жалған жол берулерді білу, пікірталас логикасында қателер мен кемшіліктерді көре білу; фактілер мен зардаптарды ажырата білу; дәлелдер мен фактілердің маңыздылығын бағалау; жоспарлар мен ықтимал әрекеттер жүйесін дамыту; әртүрлі салалардың білімдерін пайдалана отырып, құқықтық проблеманы шешудің жоспарын жасау; сот ісін жүргізудің барлық жағдайларын тергеу және негізделген шешім қабылдау; құқықтық салада кәсіптік бағдарланған ақпараттық технологияларды, сондай-ақ деректер базасын және құқықтық ақпаратты өңдеу процестерін пайдалану; ақпаратпен дербес жұмыс жасау, ұйымдастырушылық-құқықтық мәселелер бойынша нормативтік актілер туралы пікірлер мен ұсыныстарды дайындау; қажетті рәсімдік құжаттарды ресімдеу; іс жүргізуді қолдану сұрақтары бойынша; нормативтік құжаттарға өзгерістер енгізу бойынша ұсыныстардың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау; бірлескен қызметте, ұжымда, жұмыс тобында басқа да пәндер аясындағы сарапшылардың өзара байланысы; өз қызметінің қорытындысын бағалау.

Учебный план образовательной программы

---------Chatbot---------
виртуальный помощник