KazNARU
IT-технологияларын пайдаланып су ресурстарын басқару

IT технологияларды пайдаланып су ресурстарын басқару және суды пайдалану саласында іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу даярлығы бар және алған білімдерін ғылыми-практикалық және педагогикалық қызметте қолдануға қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау

back blur blue element back blur blue element
Біліктілік пен лауазымдар тізбесі

ӨБН бойынша біліктіліктің 8 деңгейдегі 
инженер-гидротехник 
ӨБН бойынша біліктіліктің 8 деңгейдегі 
инженер гидролог 
ӨБН бойынша біліктіліктің 8 деңгейдегі 
Инженер-жобалаушы
 

Кәсіби қызмет саласы

ЖОО, салалық зертханалар, орталықтар, ғылыми-зерттеу институттары; жергілікті, облыстық және республикалық басқару құрылымдары жанындағы ғылыми-өндірістік, су шаруашылығы, Ауыл шаруашылығы, табиғат қорғау, жобалау, әкімшілік мекемелер, экология және табиғат пайдалану департаменттері, бөлімдері

Кәсіби қызмет саласы мен объектісі

Кәсіби қызмет саласы: 
әртүрлі деңгейдегі геожүйелердің географиялық компоненттері түріндегі табиғи объектілер: жер үсті және жер асты сулары, табиғи-техногендік кешендер, антропогендік ландшафттар, елді мекендер, энергетикалық, сауықтыру, рекреациялық, тарихи-мәдени және ғылыми мақсаттағы объектілер.
Кәсіби қызмет объектілері:
- Су шаруашылығы және гидроэнергетикалық жүйелер, кешендер, кәсіпорындар;
- әртүрлі мақсаттағы гидротехникалық құрылыстар: су қашыртқылар, су шығарғыштар, су жинағыштар, су электр станциялары, сорғы станциялары, балық қорғау құрылыстары;
- мелиорацияланатын жерлер;
-ғылыми-зерттеу, жобалау және конструкторлық ұйымдар.
 

Кәсіби қызмет функциялары

ғылыми-педагогикалық, ғылыми-зерттеу, жобалау-конструкторлық, өндірістік-техникалық және әр түрлі ауылшаруашылық және су шаруашылығы кәсіпорындары мен ұйымдарындағы ұйымдастырушылық және басқарушылық қызмет.

Кәсіби қызмет түрлері

Жоғарғы және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылым жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмыстары, су шаруашылығы саласындағы кәсіпорындар мен мекемелерде басқару қызметі.

Дағды қалыптастыру

-    ақпараттық ағындардың тез жаңаруы мен өсуі жағдайында ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы;
-    теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеулер жүргізудегі оқу құралдары; 
-    ғылыми зерттеулердегі теориялық және қолданбалы есептерді қою және шешудегі;
-    тиісті саладағы проблемаларға кәсіби және жан-жақты талдау жүргізудегі;
-    тұлғааралық қарым-қатынас және адам ресурстарын басқару мәселелеріндегі;
-    мамандарды жоғары оқу орындарында даярлау мәселелеріндегі;
-    ғылыми жобалар мен зерттеулерге сараптама жүргізудегі міндеттері;
тұрақты кәсіби өсуді қамтамасыз етуде
 

Білім беру бағдарламасының оқу жоспары

БББ 8D08603–IT-технологияларын қолдана отырып су ресурстарын басқару.pdf

5437.543 KB
---------Chatbot---------
виртуальный помощник