Түлек кәсіби қызметті келесі бағыттар бойынша жүзеге асыра алады:
- бас агроном;
- агроном;
- агроном-тұқым өсіруші;
- тексерілген сорттардың сапасын бағалау жөніндегі агроном;
- селекционер;
- селекционер-биотехнолог;
- ғылыми-зерттеу институтының ғылыми қызметкері;
- ауылшаруашылық бейіндегі жоғарғы оқу орындарының оқытушысы.
Ауылшаруашылығы саласындағы күрделі міндеттерді шешу; ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы және тұқым шаруашылығы, ауылшаруашылық биотехнологиясы, өсімдік шаруашылығы, өсімдік шаруашылығы технологиялары, өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу және сақтау технологиялары. Ауылшаруашылық және сәндік өсімдіктердің жаңа сорттары мен будандарын құру, селекциялық нөмірлердің жұмыс коллекцияларын жинау және дайындау, мәдени өсімдіктердің және олардың жабайы туыстарының дүниежүзілік генофондын зерттеу.
Биологиялық объектілерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі қолайсыз экологиялық факторларға өсімдіктердің төзімділігі, өсімдіктерге төзімділікті арттыру жолдары.
Кәсіби қызмет саласы:
- ғылыми ұйымдар;
- білім беру ұйымдары;
- өндірістік кәсіпорындар мен зертханалар, биотехнологиялық, микробиологиялық, өндірістер;
- санитарлық-эпидемиологиялық, өсімдіктерді қорғау станциялары;
- ғылыми-зерттеу институттары мен жоғары оқу орындарының тұқым өсіру бөлімдері;
- ауылшаруашылық өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылау зертханалары;
- сортты сынау станциялары, өсімдіктерді қорғау станциялары;
- ботаникалық бақтар мен қорықтар;
орта және жоғары білім беру жүйесі.
Кәсіби қызметтің нысаны:
- өсімдік;
- өсімдіктердің тұқымдары;
- өсімдіктердің генетикалық қорлары;
- өсімдіктерді өсірудің технологиялық процестері;
- өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру;
- жаңа сорттар мен будандарды құру бойынша ғылыми зерттеулер;
- ауыл шаруашылығы өсімдіктерінің жаңа сорттары мен будандарының тұқым шаруашылығы.
- мемлекет пен еңбек нарығының қажеттіліктеріне негізделген генетика негіздерімен ауыл шаруашылығы дақылдарының селекциясы мен тұқым шаруашылығының әртүрлі бағыттарында теориялық және практикалық жеке даярлықты тереңдету;
- ғылымдар тоғысында ғылыми және практикалық мәселелерді дер кезінде тұжырымдай және шеше білу, тиісті бейіндегі әртүрлі мекемелерде зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыру;
- ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасын бақылау
- дақылдарды өсіру үшін қажетті жағдайлар жасау;
- кәсіби қызметте танымның ғылыми әдістерін қолдану
-магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде селекция және тұқым шаруашылығы, Ауыл шаруашылығы дақылдарының генетикасы саласындағы эксперименттік-зерттеу және талдау жұмысының нәтижелерін қорыту.
- жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлау және шығармашылықпен қарау.
- жаңа мәселелер мен жағдайларды шешуде креативті ойлау және шығарумен айналысу.
Өндірістік-технологиялық:
- селекциялық материалдың жұмыс коллекциясын жинау және жасау;
- ауыл шаруашылығы дақылдарының жаңа сорттары мен будандарын құру кезінде селекциялық процестерге қатысу;
- зерттеушілердің далалық бақылаулары мен зертханалық зерттеулерін бақылау, жинау және талдау;
- ауыл шаруашылығы дақылдарының жаңа сорттары мен будандарын жеделдетіп көбейту және енгізу;
- зерттеу деректерін жинау, деректерді тазарту, оларды құрылымдау және жариялауға дайындау.
Селекциялық-тұқым шаруашылығы:
- өсімдік селекциясы үшін бастапқы материалды зерттеу;
- қоршаған орта факторларының өсімдіктердің генотипіне әсерін олардың максималды өнімділігіне қол жеткізу мақсатында зерттеу;
- өсімдік селекциясының ерекшеліктерін зерттеу;
- селекция үшін өсімдіктердің әлемдік гендік қорын зерттеу;
- биотехнологиялық әдістерді енгізу жолымен селекциялық процестің тиімділігін арттыру және интенсификациялау;
- тұқым шаруашылығы және ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттарын сынақтан өткізу.
Білім беру (педагогикалық):
- өсімдіктер биотехнологиясы мен генетикасы бойынша Селекция және тұқым шаруашылығы пәндерін оқытудың заманауи әдістемелерін зерделеу;
- селекциялық-тұқым шаруашылығы бағытындағы қызметкерлердің біліктілігін арттырудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу;
-оқу материалын қалыптастыру, дәріс оқу дағдыларын меңгеруі, жалпы білім беру ұйымдарында, сондай-ақ жоғары білім беру ұйымдарында оқытуға дайындығы және білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмысын басқаруы, тыңдаушылардың әртүрлі контингенттері үшін оқу материалын ауызша, жазбаша және графикалық түрде ұсына білуі
- зерттеу және педагогикалық қызмет барысында инновациялық технологияларды қолдану.
- орта оқу орындарында биологиядан сабақ беру.
Ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында:
- ауыл шаруашылығының барлық салаларында инновациялық техникалық және технологиялық өндірістер мәселелерінде;
- білім беру ұйымдарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- Кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда.
Бар:
- заманауи селекциялық және биологиялық жетістіктерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыру және жүргізу қабілеті;
- ауыл шаруашылығы ғылымы мен биотехнологиясының соңғы жетістіктері негізінде ауыл шаруашылығы дақылдарының тұқымдары мен отырғызылатын материалдарын өндіруді ұйымдастыру қабілеті;
- ауыл шаруашылығы дақылдарының сорттарын таңдау кезінде әр түрлі экологиялық жағдайлар үшін селекциядағы генетикалық айырмашылықтарды тану қабілеті;
- көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, жоғары оқу орындарында пәндерді оқыту әдістері мен әдістемелері бойынша аудиториямен тиімді диалог жүргізу дағдыларын қолдануға дайындықпен;;
- дала, жемшөп, жеміс және көкөніс дақылдарының сорттарын модельдеуге және жобалауға әртүрлі әдіснамалық тәсілдерді қолдануға дайын болу.