Түлек кәсіптік қызметін келесі бағыттар бойынша жүзеге асыра алады:
- ұйымдастырушылық-басқарушылық;
- өндірістік-басқарушылық;
- экономикалық; аналитикалық;
- ғылыми-зерттеу;
- сараптамалық-консультативтік;
- білім беру (педагогикалық);
- оқу-әдістемелік қызмет
- мемлекеттік және муниципалдық басқару;
- мемлекеттік және жергілікті мекемелер мен кәсіпорындардағы басқармалар;
- әлеуметтік саладағы басқармалар;
-коммерциялық емес ұйымдарда және өзге де ұйымдарда мемлекеттік органдармен және азаматтармен байланыс бойынша лауазымдарда басқару.
- қызмет саласына қарамастан барлық меншік нысанындағы ұйымдар мен кәсіпорындар;
- Қазақстан Республикасы Президентінің Аппараты мен әкімшілігі;
- ҚР Парламентінің аппараты; ҚР Үкіметінің түрлі құрылымдық бөлімшелері;
-экономика мен қаржы-ларды басқару органдары (министрліктер, ведомстволар және агенттіктер);
- жоғары оқу орындары; ғылыми орталықтар, ғылыми-зерттеу және сараптамалық-консалтингтік ұйымдар;
- ведомствоаралық, аймақаралық және халықаралық ғылыми жобалау ұйымдары.
- кез келген бейіндегі ғылыми-зерттеу институттары мен білім беру ұйымдары;
-ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрлігінің орталық және өңірлік органдары;
- жергілікті өзін-өзі басқару органдары;
- мемлекеттік және муниципалдық кәсіпорындар мен мекемелер;
- азаматтық қоғам институттары;
- қоғамдық ұйымдар;
- коммерциялық емес және коммерциялық ұйымдар;
- халықаралық ұйымдар және халықаралық басқару органдары, өзге де ұйымдар, мемлекеттік және муниципалдық органдармен және азаматтармен байланыс жөніндегі бөлімшелер
«7М04105-мемлекеттік және жергілікті басқару» білім беру бағдарламасы 2 (екі) білім беру бағдарламаларын қамтиды:
№1. «Өңірлік дамуды мемлекеттік басқару».
Магистрдің кәсіби қызметі төмендегілерге бағытталған:
- аймақтық дамуды мемлекеттік басқару жүйесін ұйымдастыру ;
-экономиканың нақты секторын реттеу жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге қатысу, сондай-ақ әзірленген іс-шараларды орындау бойынша ұйымдастырушылық көмек көрсету;
-қоғамдық маңызы бар мақсаттар қоюды, оларға қол жеткізу жағдайларын қалыптастыруды, барынша ықтимал нәтижелер алу үшін жұмысты ұйымдастыруды қоса алғанда, қоғам мен мемлекет мүддесі үшін стратегиялық басқаруды жүзеге асыру;
- бюджет секторы салалары, жекелеген ұйымдар экономикасының жай-күйін талдау, дайындалатын немесе қабылданған шешімдердің экономикалық салдарын айқындау;
-кадрлық саясатты және кадрлық аудитті жүргізу, ұжымды қалыптастыру және ұжымдық жұмысты ұйымдастыру, кадрларды олардың еңбегінің барынша нәтижелілігін қамтамасыз ету мақсатында уәждеп және дамыта отырып, кадрлық бағытты барынша пайдалана білу;
-сыртқы ортамен (басқа мемлекеттік және шетелдік органдармен, ұйымдармен, азаматтармен) өзара іс-қимылды ұйымдастыру.
№2. «Мемлекеттік қызметтегі билік, бизнес және қоғамның өзара іс-қимылының инновациялық технологиялары және муниципалды басқару»
Магистрдің кәсіби қызметі төмендегілерге бағытталған:
- елдің әлеуметтік-экономикалық қызметін басқару;
-халықтың әлеуметтік-экономикалық деңгейінің сақталуына, халықтың өмірі мен денсаулығына бақылауды жүзеге асыру;
- әлеуметтік-экономикалық мәселелерді тиімді шешу және жобаларды басқару
- стандартты емес жағдайларда әрекет ету, биліктің, бизнестің, қоғамның өзара іс - қимылы саласында қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілік алу;
- мемлекеттік-жекешелік әріптестік жобаларын басқаруды жетілдіру жолдарын әзірлеу;
- БАҚ-пен ақпараттық өзара іс-қимылды жүзеге асыру, қоғаммен байланысты қамтамасыз ету;
- мемлекеттік және муниципалдық басқару мәселелері бойынша ғылыми-зерттеу жобаларына қатысу.
Екі білім беру траекториясының магистранттары білім беру ұйымдарында ғылыми және педагогикалық қызмет жүргізе алады
«7M041 Бизнес және басқару» даярлау бағытының магистрлері кәсіби қызметтің мынадай түрлерін орындай алады:
1. Жобалау-технологиялық:
- ел экономикасының нақты секторларын мемлекеттік реттеуді жетілдіру мәселелерінде;
-жаңа танымдық және практикалық міндеттерден мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін бағалауда.
- ел экономикасының нақты секторларын мемлекеттік реттеуді жетілдіру мәселелерінде;
-танымдық және практикалық міндеттерді шешу мақсатында мемлекеттік және жергілікті басқарудың тиімділігін бағалауда.
2. Ұйымдастырушылық-басқарушылық:
3. Ғылыми-зерттеу:
-математикалық модельдеудің және технологиялық жүйелерді талдаудың бірлескен әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді дербес ұйымдастыру және жүргізу;
-жобаны басқару рәсімдерінде, жобаның интеграциясын басқаруда, жобаның мерзімдерін, тәуекелдерін және келісімшарттарын басқаруда;
-эмпирикалық деректерді талдай білу және оларды басқару тәжірибесінде қолдану, жаңа алынған білімді жүйелеу
- экономикалық дамуды мемлекеттік басқару проблемалары бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау кезінде әдістер мен мамандандырылған құралдарды қолдану
4. Ғылыми-педагогикалық:
- пәндерді оқытудың заманауи әдістемелерін зерделеу
- барлық деңгейдегі қызметкерлердің біліктілігін арттырудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу;
- педагогикалық қызмет барысында оқытудың инновациялық технологияларын қолдану.
- ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында;
- барлық салаларда инновациялық техникалық және технологиялық өндірістер мәселелерінде;
- білім беру ұйымдарындағы ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында;
- Кәсіби саладағы ғылыми жобалар мен зерттеулерді орындауда.